«LA HISTÒRIA ES REPETEIX»
Van Gaal: «Quan les coses van malament, a Barcelona sempre miren als estrangers»
El seleccionador neerlandès surt en defensa de Koeman i recomana als seus compatriotes «no fer gaire cas»
El tècnic creu que «la història es repeteix», amb referència a les crítiques que va patir quan entrenava el Barça
Louis van Gaal, seleccionador dels Països Baixos i extècnic del Barça, ha sortit aquest diumenge en suport de Ronald Koeman i dels jugadors holandesos del Barça, als que ha comminat a «no fer gaire cas» a les crítiques perquè «quan les coses van malament, la gent del Barcelona sempre mira als estrangers».
Fa tot just uns dies, Koeman evocava la figura de Van Gaal en la que semblava que seria la seva última compareixença com a tècnic del Barça. «Bon dia, amics de la premsa. Jo em quedo, encara», va arrencar l’heroi de Wembley en la prèvia del xoc contra l’Atlètic, recalcant que aquesta mateixa frase la va pronunciar Van Gaal anys enrere, tot i que llavors amb un afegitó diferent: «Jo me’n vaig».
Successor de Frank de Boer
Pocs dies després, Van Gaal torna a creuar-se en l’actualitat blaugrana, aquesta vegada per recolzar Koeman i els futbolistes holandesos del Barça que aquests dies dirigeix a l’‘oranje’, on va rellevar Frank de Boer després del fiasco de l’Eurocopa. Aquest dilluns, Holanda s’enfronta a Gibraltar per acabar d’encarrilar la classificació per a Qatar-2022.
Notícies relacionades«Quan tot va bé i fas grans contribucions, com ha fet Frenkie de Jong en els últims dos anys, llavors no hi ha res de què preocupar-se. Però quan van malament, la gent del Barcelona sempre mira als estrangers. I en aquest cas, s’aplica a l’entrenador», s’ha despatxat Van Gaal. «La història es repeteix», ha afegit en relació amb el seu turbulent pas (sobretot la segona etapa) per Barcelona.
Si el Tata Martino va argumentar que no ser holandès l’havia penalitzat a l’hora de ser jutjat al Barça, per a Van Gaal aquesta nacionalitat juga en contra de Koeman: «També és estranger i holandès». Això sí, recomana a tècnic i jugadors «no fer gaire cas» a les crítiques perquè «són les típiques de Barcelona».
- "Florentino, ven-lo d’una vegada a l’Aràbia"
- Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
- A partir de dilluns La CCMA rectifica i recupera les marques històriques de TV3 i Catalunya Ràdio
- Manuel García-Castellón: "El cas Leire no em sorprèn. Les clavegueres sempre hi són"
- La plaça de la Revolució recull els mobles
- Internacional Mor una dona de 80 anys després de ser oblidada per un creuer en una illa remota d’Austràlia
- Novetats de l’Agència de l’Habitatge La Generalitat introdueix canvis en la definició de gran tenidor de vivendes a Catalunya
- Sentència Dos anys de presó per un tuitaire que va animar a "perseguir" la família que volia més castellà a l'escola de Canet
- Anàlisi de la federació de famílies Catalunya necessitaria crear gairebé 170 nous grups de 1r d’ESO per poder abaixar les ràtios a 25
- Pagaments indeguts L’auditoria sobre la DGAIA detecta «deficiències en la gestió» de les prestacions a extutelats
