«LA HISTÒRIA ES REPETEIX»
Van Gaal: «Quan les coses van malament, a Barcelona sempre miren als estrangers»
El seleccionador neerlandès surt en defensa de Koeman i recomana als seus compatriotes «no fer gaire cas»
El tècnic creu que «la història es repeteix», amb referència a les crítiques que va patir quan entrenava el Barça

Louis van Gaal, seleccionador dels Països Baixos i extècnic del Barça, ha sortit aquest diumenge en suport de Ronald Koeman i dels jugadors holandesos del Barça, als que ha comminat a «no fer gaire cas» a les crítiques perquè «quan les coses van malament, la gent del Barcelona sempre mira als estrangers».
Fa tot just uns dies, Koeman evocava la figura de Van Gaal en la que semblava que seria la seva última compareixença com a tècnic del Barça. «Bon dia, amics de la premsa. Jo em quedo, encara», va arrencar l’heroi de Wembley en la prèvia del xoc contra l’Atlètic, recalcant que aquesta mateixa frase la va pronunciar Van Gaal anys enrere, tot i que llavors amb un afegitó diferent: «Jo me’n vaig».
Successor de Frank de Boer
Pocs dies després, Van Gaal torna a creuar-se en l’actualitat blaugrana, aquesta vegada per recolzar Koeman i els futbolistes holandesos del Barça que aquests dies dirigeix a l’‘oranje’, on va rellevar Frank de Boer després del fiasco de l’Eurocopa. Aquest dilluns, Holanda s’enfronta a Gibraltar per acabar d’encarrilar la classificació per a Qatar-2022.
Notícies relacionades«Quan tot va bé i fas grans contribucions, com ha fet Frenkie de Jong en els últims dos anys, llavors no hi ha res de què preocupar-se. Però quan van malament, la gent del Barcelona sempre mira als estrangers. I en aquest cas, s’aplica a l’entrenador», s’ha despatxat Van Gaal. «La història es repeteix», ha afegit en relació amb el seu turbulent pas (sobretot la segona etapa) per Barcelona.
Si el Tata Martino va argumentar que no ser holandès l’havia penalitzat a l’hora de ser jutjat al Barça, per a Van Gaal aquesta nacionalitat juga en contra de Koeman: «També és estranger i holandès». Això sí, recomana a tècnic i jugadors «no fer gaire cas» a les crítiques perquè «són les típiques de Barcelona».
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»
- Nova instrucció als registres El Govern central aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer