FIRMA FINS AL 2026
El Barça traspassa Aleñá al Getafe
El club blaugrana no informa dels diners obtinguts per la venda del centrecampista, que ja va estar cedit al Getafe després del mercat hivernal
El Barça es reserva el 50% d’un futur traspàs, una opció de recompra i dret de tempteig sobre qualsevol oferta que rebi per ell
El Barça continua desfent-se de jugadors, just el dia en què es posa en marxa el segon projecte de Ronald Koeman. El club blaugrana ha anunciat el traspàs de Carles Aleñá al Getafe, equip en què va jugar cedit la temporada passada. El centrecampista, que serà presentat dilluns, firma per cinc temporades. O sigui, fins al 2026.
El Barça no ha volgut informar sobre els diners que ha obtingut per aquest traspàs (podrien ser cinc milions d’euros), tot i que, en canvi, sí que ha recordat que «es reserva un 50% d’una futura venda del jugador», a més de garantir-se «una opció de recompra i el dret de tempteig sobre qualsevol oferta que rebi el club madrileny», segons ha anunciat l’entitat blaugrana en el comunicat oficial on es confirma l’adeu d’Aleñá.
Notícies relacionades❗ ÚLTIMA HORA
— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) 10 de julio de 2021
▶ Acuerdo con el Getafe CF para el traspaso de Carles Aleñá
Format a la Masia, Aleñá no ha aconseguit establir-se en la dinàmica del primer equip, on només ha disputat 43 partits marcant tres gols des del seu debut en la temporada 2016-17 a la Copa del Rei contra l’Hèrcules, on va anotar, precisament, l’únic gol blaugrana.
Després de dues cessions, la primera al Betis i la segona al Getafe, on va arribar en l’últim mercat hivernal, el centrecampista, als seus 23 anys, ha escollit quedar-se al sud de Madrid per donar un nou impuls a la seva carrera esportiva juntament amb Michel, el nou entrenador del club blau.
- Reurbanització. Les obres del nou barri adjacent a la Sagrera costaran 85 milions
- Tensió al Carib El desplegament militar de Trump davant Veneçuela obre totes les possibilitats
- Manifestació del PP Feijóo clama pel final de Sánchez davant desenes de milers de persones
- El més alt de la Vall d’Aran El poble de Catalunya que recomana ‘National Geographic’: amb cases de pedra, moltes flors i unes vistes espectaculars del Pirineu
- Joan Baltà, director de Barcelona Sagrera Alta Velocitat: "L’estació de la Sagrera encara necessita sis anys més d’obres"
- Indústria càrnia Catalunya es juga fins a 1.000 milions d’euros amb la crisi de la pesta porcina
- 'El segon cafè' de La 2Cat L’Editorial de Cristina Villanueva: La política del soroll
- Sinistralitat viària Gairebé la meitat dels morts en carreteres catalanes aquest any són ciclistes, vianants i motoristes
- FUTBOL El Reial Madrid de Xabi pateix la ‘síndrome de l’impostor’
- Nova normativa El 80% dels aliments de les màquines expenedores d’hospitals i residències seran saludables
