UNA ALTRA OPINIÓ MÈDICA
Coutinho viatja al Brasil per explorar la seva lesió
El brasiler busca un altre especialista per a la seva lesió al menisc extern del genoll esquerre
El jugador, que havia sigut a Doha, marxa al seu país per «sotmetre’s a una avaluació mèdica»
Es va lesionar el 29 de desembre davant l’Eibar i continua sense saber quan reapareixerà
Philippe Coutinho està desesperat. No troba solució a la lesió del genoll esquerre que va patir el 29 de desembre al Camp Nou davant l’Eibar. El jugador, que va ser intervingut pel doctor Joan Carles Monllau, compleix ara tres mesos de baixa i no sap quan reapareixerà. Per això, tal com ha informat el Barça en un breu comunicat mèdic, viatja al Brasil per posar-se en mans d’un especialista del seu país.
Barcelona-Doha-Brasil. L’exjugador del Liverpool no para de recórrer diverses consultes mèdiques mirant de trobar el tractament per a «la lesió al menisc extern del genoll dret», que el té de baixa.
Problemes en la recuperació
Notícies relacionadesEs va operar primer a Barcelona. Però la recuperació, fixada al voltant de tres mesos i mig, no ha anat com estava previst. Per això el brasiler va anar a Qatar per ser explorat pel doctor belga Pieter d’Hoogue, que opera a Doha, que li hauria aconsellat l’extirpació d’un quist com a causant del vessament de líquid sinovial.
❗ COMUNICADO MÉDICO | @Phil_Coutinho
— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) 29 de marzo de 2021
▶ El jugador viaja a Brasil para hacerse una evaluación médica y tratamiento de su lesión en el menisco externo de la rodilla izquierda
ℹ https://t.co/H0azq4K2ME pic.twitter.com/q7Gv6aO3ZV
Però no va quedar gens satisfet amb aquesta última exploració, el futbolista, de 28 anys, el fitxatge més car de la història del club blaugrana, que en va pagar 120 milions més 40 en variables, vola cap al Brasil per posar-se en mans d’un altre especialista, que li farà «una avaluació mèdica», a més d’«un tractament» de la lesió al menisc extern del genoll esquerre.
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar
- Problemes de repartiment «Paquet no entregat per no ser a casa»: el volum de feina i les penalitzacions, darrere d’aquest ‘truc’ dels repartidors
- Reforma urbanística Inquietud als comerços afectats per l’operació Inditex-Alcampo a Sant Adrià: «No ens renoven contractes»
- La dona sense pèls a la llengua
- Preocupació a la zona El ‘segon violador de l’Eixample’ és avui un home sense llar que viu al carrer a prop d’una escola
- Aquesta és la ciutat poc coneguda i més bonica del món per Nadal: té sis mercats de conte i carrers amb canals
- Envelliment Silver tsunami
- Minimitzar els riscos Cooperació amb la policia, guàrdies amb armes...: així gestionen la seguretat els museus del món després d’altres ‘robatoris del segle’
- Reforma urbanística Inquietud als comerços afectats per l’operació Inditex-Alcampo a Sant Adrià: «No ens renoven contractes»
- Durant la Convenció Municipalista Turull demana als càrrecs de Junts estar «preparats»: «Venen moments complicats»
