Jaume Giró no entrarà a la junta de Laporta
La renúncia del que havia de ser el futur vicepresident econòmic arriba abans de la presa de possessió
Joan Laporta s’ha quedat sense un dels pesos pesants de la seva candidatura. S’ha quedat sense el que havia de ser el vicepresident econòmic del Barça, l’home que havia de gestionar els comptes d’una entitat amb 1.173 milions d’euros de deute.
Jaume Giró no entrarà al club després d’una ruptura que es produeix a pocs dies de la presa de possessió del nou president elegit a les urnes diumenge passat. La futura directiva va de reunió en reunió perfilant les primeres decisions que haurà d’adoptar quan entri oficialment al club, tot i que Laporta ha mantingut ja diverses trobades amb Carles Tusquets, el president de la Comissió Gestora.
Ni tan sols ha transcorregut una setmana que ja es visualitza la primera dissensió a la llista de Laporta. El diari ‘Ara’ va informar que la marxa de Giró és deguda a raons professionals i concretada en termes amistosos. Altres fonts van apuntar presumptes incompatibilitats en el repartiment de les vicepresidències i les funcions que s’assumirien al club. Per exemple, durant la campanya electoral no s’havia definit el rang de cada vicepresidència, tot i que es va anunciar que Giró ocuparia l’econòmica i Rafa Yuste l’esportiva. La jerarquia de cada una té rellevància en el cas d’una futura renúncia o dimissió del president.
- ¡Que deixis de plorar, nen!
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- COMUNITAT DE RECERCA El grup assenyalat pels abusos de Flecha a la UB anuncia que es dissol
- Sorteig Extraordinari de Nadal 2025 Comprovar Loteria Nadal 2025: consultar si el meu dècim té premi
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
