LA COPA DEL REI
El Barça s’enfrontarà al Granada en els quarts de final
Primer va ser el Cornellà (0-2). Després, el Rayo Vallecano (1-2). I ara el Barça s’enfrontarà al Granada als quarts de final de la Copa del Rei, que es disputaran la setmana vinent. L’equip de Koeman, després d’un mes de gener extenuant (vuit partits fora de casa, set victòries i una derrota, que li va costar la Supercopa d’Espanya), es lliura a aquest torneig. Aquesta eliminatòria també es jugarà a partit únic els dies 2, 3 i 4 de febrer.
«És el camí més curt per guanyar un títol», ha recordat l’entrenador blaugrana, que ara s’enfrontarà al Granada, després d’haver reconstruït l’equip sobre la base tàctica del 4-3-3, a més d’anar recuperant jugadors com Riqui Puig i Umtiti, que no entraven en els seus plans inicials, i mentre es consoliden peces com Pedri, De Jong i Araujo.
Notícies relacionadesA l’espera de si li arriba el fitxatge que ha demanat per reforçar la defensa (el jove Eric García, del Manchester City, és l’elegit, tot i que hagi provocat fins i tot una baralla electoral entreVíctor Font,Joan Laporta i Toni Freixa), Koeman ha preparat aquest matí el partit contra l’Athletic de diumenge al Camp Nou, el primer partit que juga a casa aquest mes de gener.
Amb l’eliminació del Madrid contra l’Alcoià i de l’Atlètic contra el Cornellà, el tècnic exigeix la màxima concentració per aspirar a la Copa.
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Canvi climàtic Joan Roig dimiteix com a alcalde d’Alcanar a ‘Salvados’: «Ens ve una cosa molt greu, molt greu»
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Crisi ramadera Catalunya dona per finalitzada la crisi ramadera de la dermatosi nodular, que va obligar a sacrificar unes 3.000 vaques
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'editorial de Cristina Villanueva: Quan la corda es trenca
- Cine ‘Romería’, ‘Sirat’ i ‘Sorda’, favorites dels premis Gaudí
- Crisi ramadera Els casos de pesta porcina s’eleven a 26 senglars després de la confirmació de 10 nous positius
- Previsió meteorològica Tot el litoral i prelitoral català, en avís groc davant les intenses pluges previstes per a aquest dimarts
