BARTOMEU BUSCA LIQUIDITAT
El traspàs de Semedo al Wolves, clau per a la renovació del Barça
El club blaugrana confia a tancar el traspàs del portuguès per donar a Koeman les peces que demana
Sergiño Dest, el jove lateral dret de l'Ajax, és el candidat ideal per enfortir la debilitada defensa

marcosl54958047 barcelona s portuguese defender nelson semedo arrives for a 200920173729 /
El Barça necessita vendre. Koeman ho sap. Ho sap, millor que ningú, Bartomeu. Sense vendes no hi ha possibilitat d’executar la renovació, que no revolució, a la plantilla. El traspàs de Nelson Semedo al Wolverhampton, amb diners frescos després de vendre Diogo Jota al Liverpool per 41 milions d’euros, és l’única via que li queda a la junta per tenir liquiditat.
No és vendre només un defensa que va fitxar el Barça el 2017 per 30 milions. És vendre per poder comprar i donar a Koeman les peces que ha demanat (i necessita) per completar la seva defensa.
A través de Jorge Mendes, l’agent d’Ansu Fati, el Barça confia en què el Wolverhampton, que rep avui el City de Guardiola, aboni, almenys, 30 milions d’euros per acudir, ja de manera immediata, al mercat. Sergiño Dest, el jove talent de l’Ajax (19 anys), és el primer de la llista, tot i que el Bayern Múnich també s’ha interessat per aquest lateral de pare surinamès-nord-americà i mare holandesa.

Sergiño Dest intenta superar a Franquesa al Barça-Girona. /
Davant la imminència d’una decisió sobre el seu futur i en previsió d’evitar riscos de lesió, Sergiño Dest no va ser titular ahir en el triomf de l’Ajax sobre el Waalwijk (3-0), tot i que va aparèixer al minut 79. El Barça també treballa en altres alternatives més barates.
Arturo Vidal, a l’Inter
Notícies relacionadesSi es fa efectiva la partida de Semedo a la Premier, com sospira el Barça, i amb Wague de camí a Grècia per ser cedit al PAOK de Salònica, Koeman només tindria al seu vestuari Sergi Roberto de lateral dret. Un jugador que no és especialista en aquest rol.
📸 | FOTO @kingarturo23 è atterrato a Milano pic.twitter.com/h8uH1PqXCS
— Inter (@Inter) 20 de septiembre de 2020
Després de Rakitic, que se’n va anar al Sevilla, i Arthur, a la Juventus en l’intercanvi amb Pjanic, Arturo Vidal va volar a Itàlia per tancar el seu contracte amb l’Inter i el retrobament amb Conte, mentre Koeman espera que li portin defenses al Camp Nou.
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Barcelonejant La nit que Basté va robar una corbata
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»