LA SITUACIÓ DEL BARÇA
Setién: «Compto amb Coutinho per a principi de temporada»
«¿El mercat? Ara la situació que vivim és d'una completa incertesa», diu l'entrenador del Barça
«Tot això que ens passa ens trastoca els plans. Ho anirem pensant a mesura que anem veient quines possibilitats tenim»

marcosl52193045 bayern munich s brazil philippe coutinho reacts during the g200416103531 /
Pertany al Barça, però juga cedit al Bayern de Munic. És el fitxatge més car de la història del club blaugrana, que va pagar gairebé 160 milions d’euros al Liverpool per contractar-lo. Però no va acabar de triomfar al Camp Nou durant un any i mig i va marxar a Alemanya.
Serà difícil, no obstant, que el Bayern executi una clàusula de 120 per quedar-se’l, tal com s’ha posat el mercat pel coronavirus. A Alemanya, Coutinho havia jugat aquesta temporada 32 partits, amb nou gols i vuit assistències. Però el seu cost era inassumible per al club bavarès. I ara encara més.
«Jo crec que Coutinho és un gran jugador. A mi m’agrada molt», ha assegurat Quique Setién, l’entrenador del Barcelona, a RAC-1. «És, en principi, del Barça. Cal pagar la clàusula o pagar una quantitat al club. Jo compto que pugui estar aquí al començament de la temporada vinent. He de parlar amb ell per preguntar-l’hi», ha admès.
#TuDiràs | 📢 Setién: "Després de tot el que he vist al llarg dels anys, podem perfectament guanyar la Champions. No estic d'acord amb les paraules de Messi. Crec que és molt més complicat guanyar la Lliga que la Champions. Tenim les mateixes opcions, i a més tenim Messi". #frac1 pic.twitter.com/JRrhMLzDkF
— Esports RAC1 (@EsportsRAC1) 15 de abril de 2020
La planificació del Barça per al curs vinent queda ara, amb l’impacte de la pandèmia, sota sospita. «Ara la situació que vivim és una completa incertesa. Totes les previsions anteriors cal posar-les en quarantena. Ningú sap què passarà, si es jugarà», ha confessat Setién.
«Les conseqüències econòmiques alteraran el mercat i tot. El club treballa en la possibilitat d’incorporar jugadors, altres que puguin abandonar el club perquè paguin la clàusula i cal posar-ho tot en ‘stand by’», ha admès l’entrenador blaugrana.

Imatge de la videoconferència de la plantilla del Barça. /
«Les conseqüències econòmiques alteraran el mercat i tot. Cal posar-ho tot en ‘stand by’» (Setién)
La situació és realment complexa a nivell de planificació. En el passat mercat d’hivern, el Barça ja va tenir diversos problemes que van deixar la plantilla en una situació molt precària. «Les previsions i la mala sort ens van acompanyar», ha reconegut el tècnic. «No hauríem hagut de deixar que Carles Pérez –que se’n va anar cedit a la Roma– marxés» després que es lesionessin Luis Suárez i Démbéle, ha admès.
- Horta-Guinardó Les disputes obliguen a tancar l’Associació de Veïns del Carmel
- Futbol El Barça va concedir a Limak l’obra del Camp Nou malgrat que un informe tècnic li atorgava la pitjor puntuació
- Anàlisi Improvisació organitzada
- Baròmetre d’octubre Enquesta del CIS: El PSOE amplia a 15 punts el seu avantatge sobre el PP, que torna a retrocedir
- Laura Lobo, advocada experta en herències: “No s’ha de donar per fet que els nebots hereten del tiet solter i sense fills”
- Comarques de l’Ebre El Govern no descarta expropiacions i preveu mesures de seguretat als edificis en zones inundables
- UN ALTRE CONTRATEMPS Lewandowski també es lesiona i no jugarà el clàssic
- Solidaritat amb Palestina ¿La vaga del 15 d’octubre per Palestina segueix endavant després de l’acord de pau? Sí, i aquests són els serveis mínims
- Presentació a Barcelona Feijóo planteja endurir els requisits per obtenir la nacionalitat espanyola
- Futbol El Barça oficialitza el seu acord amb Ed Sheeran per a la samarreta del clàssic: horaris de venda