RECLAMA 2,4 MILIONS
Desestimada en primera instància la denúncia d'Arturo Vidal contra el Barça
La Ser avança que segons la Comissió Mixta AFE-LaLiga no existeix cap impagament per part del FC Barcelona
lmendiola45402119 barcelona 29 09 2018 arturo vidal antes del inicio del 191230191321 /
La denúncia d’Arturo Vidal contra el FC Barcelona ha sigut desestimada per la Comissió Mixta AFE-LaLiga, ja que l’organisme considera que el club blaugrana no ha incorregut en cap impagament, segons ha avançat el programa ‘Què t’hi Jugues’ de Cadena Ser Catalunya. El jugador xilè podrà recórrer a la justícia ordinària
El 5 de desembre passat, Vidal va interposar una denúncia per un presumpte impagament de 2,4 milions en concepte de variables per part del FC Barcelona. No obstant, la Comissió Mixta AFE-LaLiga ha desestimat qualsevol impagament i afirmen que les que reclama el migcampista del Barça són «bonificacions interessades».
Futur incert de Vidal
Notícies relacionadesDe moment, ni els serveis jurídics ni el president del Barça s’han pronunciat amb referència a la denúncia de Vidal, però, segons el dictamen de la primera instància, tenen la raó. A més, aquesta denúncia arriba en un moment en què el futur de Vidal està en suspens. La seva continuïtat no està assegurada i des d’Itàlia s’afirma que l’Inter vol el xilè.
Tant Valverde com els pesos pesants del vestidor volen que Vidal segueixi però si arriba una oferta suculenta el més probable és que el xilè marxi lluny del Camp Nou.
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- LA PRESSIÓ FISCAL Un veí de Collbató aconsegueix que li retornin diners de la taxa de residus
- CAS SEPI El jutge deixa lliure Leire Díez, l’expresident de la SEPI i el ‘soci’ de Cerdán al no demanar la fiscal el seu ingrés a la presó
- Obituari Mor l’exdirectiu del Barça Gabriel Masfurroll
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Condemna històrica del Suprem El futur de García Ortiz: una petició de nul·litat i la incògnita de la seva continuïtat en la carrera
- Gestió de la salut pública El 60% d’infeccions emergents tenen origen animal: «Els veterinaris som clau en les crisis sanitàries»
