HO ANUNCIA EL DIARI 'ABC'
Arturo Vidal denuncia el Barça per impagament de 2,4 milions d'euros
El xilè demana aquesta quantitat per bonificació de rendiment i el club discrepa i afirma que el deute ja està satisfet

marcosl51465587 barcelona 21 12 2019 deportes arturo vidal cel191227161441 /
Arturo Vidal ha denunciat el Barça per impagament, segons ha revelat el diari ABC. El jugador xilè reclama 2,4 milions en concepte de bonificació que el club blaugrana no li ha abonat. Ha denunciat Arturo Vidal davant de la comissió mixta de la Lliga i de l’AFE (Associació de futbolistes espanyols) per aquest impagament que correspon a diversos variables firmats al seu contracte en funció del rendiment.
El Barça sosté, segons la informació del diari, que no té per què abonar aquesta quantitat al considerar que el futbolista realitza una mala interpretació d’aquestes clàusules recollides al seu contracte. A inicis d’aquest mes de desembre, els advocats del xilè van presentar una demanda per impagament especificant cada un dels conceptes (dues bonificacions que corresponien per arribar a vuitens i quarts de la Champions) que contenien aquests 2,4 milions d’euros.
Pressió per forçar la sortida
El Barcelona discrepa i manté que no existeix cap deute amb Arturo Vidal, a més d’entendre aquesta denúncia com una manera de pressionar-lo davant de l’interès que tenen alguns clubs, l’Inter, sobretot, en contractar-lo aprofitant el mercat hivernal.
- Fugida salarial del 0,5% Els funcionaris de la Generalitat no cobraran fins a l’octubre la paga de fins a 625 euros pels retards pendents
- Medi ambient Els pops fugen d’Espanya i envaeixen les costes britàniques: aquest és el motiu
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Xarxes El nen de "la tranquil·litat" a les piscines de Terol parla 13 anys després: "Un dia vaig arribar amb el pit enfonsat i un ull morat a casa"
- Tribunals "Me l’han jugada. Agafeu-los i mateu-los"
- Piscines, brou de cultiu de malalties: quines infeccions pots agafar i com prevenir-les
- Mor una anciana atropellada pel seu propi vehicle a Barcelona
- POLÍTICA Sánchez braceja per salvar-se del naufragi mentre Feijóo celebra cada cop amb el PP de festa
- Polèmica L’alcaldessa de Palafrugell nega que s’hagi prohibit als grups d’havaneres afegir-se al públic si canta ‘El meu avi’
- Comitè federal Illa exhibeix el seu suport a Sánchez i a les mesures preses en el PSOE: «Anem pel bon camí»