EXPULSIÓ INCREÏBLE
L'arenga de Messi després de la polèmica Copa Amèrica
«Marxem amb un triomf i sobretot amb el cap alt», escriu el capità a les xarxes socials
zentauroepp48972129 190707123314 /
Després de la polèmica expulsió de Leo Messi en el partit Argentina-Xile, la denúncia del capità del Barça contra la corrupta Conmebol, la rèplica d’aquesta, va arribar el missatge del futbolista a través de les xarxes socials.
“Marxem d’aquesta Copa amb un triomf però sobretot amb el cap ben alt i amb la sensació que aquesta vegada el futbol no va ser just amb nosaltres. Per com juguem i perquè vam ser superiors al Brasil, mereixíem estar a la final de demà. Però hem de mirar cap endavant amb optimisme perquè hi ha futur i una base molt gran en aquesta selecció i només cal donar-li una mica de temps. #VamosArgentina”
L’àrbitre paraguaià Díaz de Vivar, a l’expulsió de Messi i Medel /
Messi deixa clar el seu compromís amb la selecció albiceleste. A la Copa Amèrica ha conquistat la tercera plaça amb un futbol argentí millor que en altres tornejos. L’1-2 davant de Xile es va carregar de bronca amb l’expulsió del crac, a més de la del rival Medel, fins a l’extrem que Messi es va negar a recollir la medalla de bronze amb la resta dels seus companys.
Amb 32 anys acabats de complir, el ‘10’ ja mira cap al Mundial de Qatar 2022. Abans, molt abans, hi ha els reptes amb el Barça de Valverde, en una temporada que promet.
- Una jutge investiga la suplantació de la identitat d’Ustrell
- Demografia Barcelona és la capital espanyola amb més proporció de població estrangera i on més creix
- Amb un rebut anual de 17,5 euros de mitjana Unes 240.000 llars de l’àrea de Barcelona començaran a pagar el Tribut Metropolità el 2026
- Automoció BYD estudia obrir una fàbrica de cotxes elèctrics a Catalunya
- Dos anys després de la investidura Així serà la consulta a la militància de Junts per trencar amb el PSOE: pregunta i dates
- Actuació policial Els Mossos salven a Barcelona una dona que es volia suïcidar i que va quedar penjada de la façana
- Empreses Catalunya té sobre la taula 400 projectes d’inversió estrangera, dels quals 70 estan molt avançats
- Un any de la dana Mazón s’aferra a la reconstrucció en un discurs sense menció al seu futur polític
- Catalunya haurà de treure el paraigua aquest dimecres: hi ha avís de pluja
- Ruptura Sánchez es compromet amb Junts a desbloquejar la seva iniciativa contra la multireincidència després de la mediació del PNB
