LESIÓ MUSCULAR
Sergi Roberto estarà "entre tres i quatre setmanes de baixa"
El futbolista blaugrana va patir davant de l'Atlètic «una ruptura al semimembranós de la cama esquerra»

marcosl46017039 barcelona s sergi roberto grimaces after injuring himself du181125151251 /
L’empat al Metropolitano davant de l’Atlètic li va sortir car al Barcelona.No només va perdre a Rafinha pràcticament per a tota la temporada perquè va patir una greu lesió al genoll esquerre sinó que també es queda sense Sergi Roberto per a les “tres o quatre pròximes setmanes”, segons ha informat el club blaugrana en un comunicat mèdic.
Va ser precisament Rafinha qui va suplir Sergi Roberto, qui va haver de demanar el canvi al tenir unes molèsties musculars. A la tornada de Madrid, els metges blaugrana li han fet diverses proves al lateral confirmant que pateix “una ruptura al semimembranós de la cama esquerra”.
❗ COMUNICAT MÈDIC. Sergi Roberto, entre 3 i 4 setmanes de baixa amb una ruptura del semimembranós de la cama esquerra pic.twitter.com/5kHEzv6d3k
— FC Barcelona (@FCBarcelona_cat) 25 de noviembre de 2018
No podrà jugar, almenys, en les tres pròximes setmanes, amb el que serà difícil que torni abans de l’aturada nadalenca. Es perd els duels davant del PSV Eindhoven (dimecres), Vila-real (diumenge), Cultural Lleonesa, Espanyol, Tottenham, Llevant i potser també el xoc amb el Celta, l’últim del 2018.
Només un lateral dret; només un lateral esquerrà
Notícies relacionadesAmb la lesió muscular de Sergi Roberto, Ernesto Valverde es queda amb només un especialista per cobrir aquest flanc dret de la defensa blaugrana: el portuguès Nelson Semedo, que ja va ser titular davant de l’Atlètic. En idèntica i precària situació es troba el lateral esquerre ja que només compta amb Jordi Alba. Miranda, el defensa esquerrà del Barça B, és l’alternativa que li queda al tècnic blaugrana.
És el segon contratemps muscular de Sergi Roberto aquesta temporada després de patir una elongació al recte anterior de la cama dreta davant de l’Atlètic de Bilbao al Camp Nou.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»