POLÈMICA A VALÈNCIA
Rodrigo hauria d'haver sigut expulsat per posar-se la perruca
L'àrbitre es va estalviar la targeta, perquè ja en tenia una, al davanter valencianista després de marcar l'1-0

GRAF1612. VALENCIA, 26/11/2017.- El delantero del Valencia, Rodrigo Moreno, celebra el primer gol del equipo valencianista durante el encuentro correspondiente a la decimotercera jornada de primera división que disputan esta noche frente al FC Barcelona en el estadio de Mestalla, en Valencia. EFE / Miguel Ángel Polo. /
El col·legiat Iglesias Villanueva no només es va equivocar clamorosament per no concedir el gol de Messi en el minut 29 del València-Barça (1-1), sinó per no expulsar el davanter local Rodrigo després de marcar l'1-0 en el minut 60 del partit. Rodrigo, després de batre Ter Stegen, va celebrar el gol posant-se una perruca de color taronja, cosa que segons el reglament es castiga amb targeta groga.
ESCÀNDOL. L’àrbitre tenia la groga preparada per ensenyar-li a Rodrigo per posar-se la perruca però no li ha mostrat! Després n’ha vist una altra però no ha estat expulsat. via @jorgediazburgo2 pic.twitter.com/399GPO0330
— LaTdT (@LaTdT) 26 de noviembre de 2017
No obstant, el col·legiat es va estalviar l'amonestació. Rodrigo ja havia vist una cartolina groga amb anterioritat i per això si hagués sigut sancionat novament el conjunt local s'hauria quedat amb deu jugadors. El reglament especifica que "se sancionarà amb targeta groga en cas de cobrir-se la cara o el cap amb una màscara o articles similars".
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Iniciativa. Proposta des de l’alcaldia Collboni demana a 31 alcaldes suport a la llengua
- Cas Koldo L’UCO demana a Interior que l’informi de les visites a Cerdán a la presó
- Esmorzar de ‘Faro de Vigo’ i EL PERIÓDICO Illa: "No volem privilegis, amb la nostra proposta tots guanyen"
- Alcalde de Vigo Caballero: "Amb Illa veig Catalunya i veig Espanya"
- El president demana un debat "racional" sobre finançament