Mascherano: "Ha sigut difícil dir que no als meus companys"
L'argentí aconsegueix el 6-1 de penal

aguasch38195372 football soccer spanish la liga santander barcelona v osa170426212315 /
La nit que el Camp Nou va homenatjar Messi pels seus 500 gols com a blaugrana un home molt estimat pels culers es va convertir també en el protagonista inesperat d’un partit plàcid. I ho va fer sense desitjar-ho, acostumat com està a passar desapercebut encara que quan parla se l’escolta perquè la seva veu és de les més autoritzades del vestidor. I per això se’l respecta. I se l’estima. El Camp Nou, començant per la seva grada d’animació, va irrompre en una cridòria reclamant que Mascherano fos el que llancés el penal que s’havia comès sobre Denis Suárez. Amb Messi ja a la banqueta, Rakitic tenia la pilota a les mans, però es va girar i va mostrar la pilota al Jefecito després que Piqué li xiuxiuegés alguna cosa a l’orella.
«Sí, és clar que el volia tirar, però el Gerard m’ha avisat i tenia raó. A més a més, s’ha de fer cas al presi», va explicar després jocós Rakitic, assumint com molts que un dia el central del Barça s’asseurà a la llotja de l’estadi. «M’alegro d’haver-li passat la pilota, a més, l’estadi també ho volia així. Me n’alegro molt per ell i espero que no sigui el seu últim gol», va afegir el croat.
SET ANYS D’ESPERA
Mascherano no es va complicar en el llançament. No podia fallar davant l’expectació generada, tot i que els nervis, segur, el rosegaven per dins. Va deixar anar un cacau amb la dreta i la pilota va entrar pel centre, a mitja altura, al més pur estil Neeskens. Era el seu primer gol com a blaugrana des que va aterrar la temporada 2010-2011, una diana que ha trigat 319 partits a arribar i set anys, gairebé com una condemna: el seu últim gol a nivell de club va ser amb el Liverpool, un 25 de febrer del 2010, en un partit de la Copa de la UEFA.
Notícies relacionades«Davant la insistència de tots, ha sigut difícil dir que no. No ho tenia planejat, ha sorgit dels companys que han pressionat perquè el llancés. Ha sigut una mostra d’afecte d’ells i del Camp Nou», va explicar gairebé amb timidesa Mascherano, que minuts abans ja havia enviat una rematada de cap al pal. «Entenc això com un esport col·lectiu en què cadascú té el seu rol. El meu no és contribuir amb gols, però és bonic que quedi com una anècdota», va afegir.
El 'Jefecito' també va ser alabat per Luis Enrique: «El gol de Mascherano ha sigut el colofó al partit, però no deixa de ser una anècdota. El seu rendiment està fora de tot dubte, malgrat que mai havia marcat. Seguirà donant molt bons números, és un jugador que està sempre a disposició del club», va valorar el tècnic, per a qui l’argentí és imprescindible pel que aporta dins i fora del camp.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- Nova instrucció als registres El Govern aprova una instrucció per fer efectiva la prohibició dels ventres de lloguer
- Successos Un piròman provoca nou incendis en mitja hora a Cambrils i deixa danys en comerços i restaurants
- Conseqüències de l’apagada El Govern té un pla b amb reserves de gasoil per si hi ha una altra apagada
- Entrevista Joan Gabriel Bergas, catedràtic en Enginyeria Elèctrica de la UPC: "Són set 'barcelones' que van caure de cop"