Bravo, traspassat al City per 18 milions més 2 en variables
El Barça comunica la venda del porter xilè després d'oficialitzar el fitxatge de Cillessen
/
Claudio Bravo ja és porter del Manchester City. El Barça ha anunciat el traspàs del meta xilè, de 33 anys, que arriba a l'equip de Guardiola a canvi de 18 milions i dos més en variables, segons especifica el Barça. Bravo va arribar fa dues temporades al Camp Nou procedent de la Reial Societat, en una operació que al Barça li va costar 12 milions.
Al matí ha arribat Jasper Cillessen, el recanvi de Bravo, i a la tarda s'ha fet oficial la marxa de Bravo, a qui el City li doblarà la fitxa que tenia al Barça, i a més sap que serà titular indiscutible perquè és una petició expressa de Guardiola.
Bravo ha sigut titular indiscutible a la Lliga en les seves dues temporades al club blaugrana, però no ha jugat ni un sol minut de la Champions ni de la Copa, ja que aquestes competicions eren per a Ter Stegen. Finalment, la pugna per la titularitat amb el porter alemany ha propiciat la marxa del xilè, que ha guanyat vuit títols al Barça, i ha disputat un total de 75 partits oficials en què ha encaixat 43 gols.
- Els missatges de Feijóo el dia de la dana deixen en evidència Mazón
- El temporal porta al límit la costa i el cabal dels rius a Girona i BCN
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
