FUTBOL
Ter Stegen pateix un esquinç al genoll i es perd la Supercopa
La lesió ajorna el debat de la porteria del Barça i l'alemany podria estar fins a dos mesos de baixa

ccarrillo35049236 barcelona 10 08 2016 deportes ter stegen durante160811133055 /
El porter del Futbol Club Barcelona Marc-André ter Stegen ha patit un esquinç al lligament lateral intern del genoll esquerre durant l'entrenament d'aquest matí. El club blaugrana ha emès un comunicat en què informa d'una lesió que li impedirà jugar el partit d'anada de la Supercopa d'Espanya que es disputarà contra el Sevilla aquest diumenge al Sánchez Pizjuán.
[COMUNICADO MÉDICO] Ter Stegen, baja para la ida de la Supercopa de España https://t.co/I8MGCQAD7Y pic.twitter.com/TLeVoj29D4
— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) 11 de agosto de 2016
Segons els serveis mèdics del Barça, l'evolució de la lesió marcarà el període exacte de recuperació. Per norma general, aquesta mena de lesions suposa un temps de baixa que pot anar des dels 10 dies, en el cas d'esquinços de grau I, a les 8 o 12 setmanes, en el cas d'esquinços de grau 2 o 3. Sens dubte, un cop molt dur per al porter alemany, que aspirava a aconseguir finalment la titularitat de la porteria de l'equip de Luis Enrique.
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Tendències en salut L’ashwagandha, el suplement que conquista dones en la menopausa: «M’ha tret la boirina del cap»
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Nova etapa L’emotiu comiat de Ramon Pellicer del ‘TN’ de TV3 després de 23 anys: «Ara assumirem altres responsabilitats»
- Estrena televisiva ‘OT 2025’ arriba amb un nou jurat i un programa d’humor
- Exclusiva Aquests són i així actuaven els membres de ‘La manada’ de Castelldefels, empresonats per violar tres dones
- Acord del Govern amb ERC Catalunya obrirà tres noves delegacions a la Xina, Canadà i Jordània
- Canvi climàtic Màxima alerta: nous estudis avancen dràsticament la frenada del Corrent Atlàntic
- EUROVISIÓ RTVE trasllada a l'organització d'Eurovisió que sortirà del festival si participa Israel
- Debat de política general Junts pressiona el PSC i sotmetrà a votació al Parlament els pactes amb Sánchez