FUTBOL
Ter Stegen pateix un esquinç al genoll i es perd la Supercopa
La lesió ajorna el debat de la porteria del Barça i l'alemany podria estar fins a dos mesos de baixa

ccarrillo35049236 barcelona 10 08 2016 deportes ter stegen durante160811133055 /
El porter del Futbol Club Barcelona Marc-André ter Stegen ha patit un esquinç al lligament lateral intern del genoll esquerre durant l'entrenament d'aquest matí. El club blaugrana ha emès un comunicat en què informa d'una lesió que li impedirà jugar el partit d'anada de la Supercopa d'Espanya que es disputarà contra el Sevilla aquest diumenge al Sánchez Pizjuán.
[COMUNICADO MÉDICO] Ter Stegen, baja para la ida de la Supercopa de España https://t.co/I8MGCQAD7Y pic.twitter.com/TLeVoj29D4
— FC Barcelona (@FCBarcelona_es) 11 de agosto de 2016
Segons els serveis mèdics del Barça, l'evolució de la lesió marcarà el període exacte de recuperació. Per norma general, aquesta mena de lesions suposa un temps de baixa que pot anar des dels 10 dies, en el cas d'esquinços de grau I, a les 8 o 12 setmanes, en el cas d'esquinços de grau 2 o 3. Sens dubte, un cop molt dur per al porter alemany, que aspirava a aconseguir finalment la titularitat de la porteria de l'equip de Luis Enrique.
- Entre el dolor i la nostàlgia
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Temps Com controlar la temperatura de casa? Com dormir? Sis consells davant les onades de calor
- Portal de transparència Artur Mas, l’expresident que més gasta
- Mor una treballadora del servei de neteja municipal de Barcelona en plena onada de calor
- BANCA El BBVA manté l'OPA sobre el Sabadell malgrat les condicions del Govern central
- Alerta per altes temperatures: Així pots protegir el teu gos
- Baròmetre municipal de juliol L'habitatge ja és el principal problema de Barcelona: la inseguretat encapçalava la llista des de 2018
- BANCA El Santander ofereix 2.700 milions al Sabadell per aconseguir TSB, segons Reuters
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»