Barça: Digne també apareix abans
El defensa francès s'entrena a Sant Joan Despí, encara que estava citat per dilluns

/
La iniciativa de Leo Messi ha guanyat adeptes. L'estrella del Barça va avançar el seu retorn als entrenaments una setmana i diversos jugadors han seguit el seu exemple. L'últim ha sigut Lucas Digne, el defensa francès de 23 anys que ha fitxat el club aquest estiu, que ha aparegut aquest dijous a la ciutat esportiva de Sant Joan Despí per entrenar-se.
Digne s'havia d'incorporar dilluns, 8 d'agost, ja que havia sigut un dels últims a acabar la temporada oficial. Igual que el seu compatriota Samuel Umtiti i el portuguès André Gomes, tots ells finalistes de l'Eurocopa que va conquistar Portugal.
Notícies relacionadesEl lateral esquerre ha participat en una sessió de treball juntament amb Bravo, Ter Stegen, Alba, Piqué, Vermaelen, Douglas, Rakitic i Iniesta, que no van viatjar a Estocolm per al segon amistós davant el Leicester. Tots ells es van quedar a Barcelona per afrontar les proves mèdiques, ja que havien començat a treballar dilluns.
A Suècia sí que hi van viatjar Busquets i Mascherano, dos dels que havien tornat abans de temps. Estaven citats per al dilluns 1 d'agost i es van presentar el dimecres anterior. Messi va ser més precoç. Va tornar cinc dies abans i ja va participar en l'estada de Saint George's Park.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Santa Tecla 2025 Tarragona i Mataró s'enfrontaran en un duel musical de bandes per commemorar els 100 anys del pasdoble 'Amparito Roca'
- Minimitzar les conseqüències L’oficina tècnica per coordinar les obres de Rodalies arrencarà a l’octubre
- ACTUALITAT BLAUGRANA El FC Barcelona prepara ja el retorn a l’estadi de Montjuïc
- Nou informa ANAR El ‘bullying’ creix a Espanya a causa del mal ús de la intel·ligència artificial
- A ALACANT Sánchez anuncia un pla de 13.000 milions, la inversió més gran de la història per als aeroports espanyols