Mathieu: "Tant me fa a qui hagin fitxat"
El defensa francès assegura que no té por de la competència que li crearan els seus compatriotes Digne i Umtiti

/
Els fitxatges de Samuel Umtiti i Lucas Digne assenyalen directament Jérémy Mathieu, però ell no s'immuta. "Tant me fa a qui hagin fitxat", afirma. No ho diu amb menyspreu, sinó amb la indiferència de qui pensa que un ha de ser exigent amb un mateix i ha d'oferir el màxim esforç en el treball. Al final, apunta Mathieu, "la decisió serà de Luis Enrique".
Mathieu inicia la seva tercera temporada al Barça i es resisteix a parlar d'Umtiti i Digne com a rivals. Té el plus afegit que són francesos, compatriotes seus. El plantejament del central esquerre no ha variat respecte als anteriors anys: "Vull jugar el màxim possible i vull guanyar tots els títols", diu Mathieu, que confessa que està "content" del rendiment que ha ofert. En les dues campanyes anteriors ha jugat la meitat dels partits en cada una.
JUGAR NOMÉS DE CENTRAL
En realitat, el principal competidor de Mathieu serà Umtiti, que ja el va substituir en la convocatòria de França per a l'Eurocopa. El descart del futbolista blaugrana no va ser per la lesió que es va fer al bessó després de la final de Copa del Rei amb el Barça, sinó per decisió de Deschamps. "Oficialment va ser la lesió", replica Mathieu. Amb els fitxatges espera limitar-se a jugar només de central i no de lateral. "El míster sap que m'agrada jugar més de central, però en el futbol no se sap mai que pot passar: ¿I si es lesionen els dos laterals?", pregunta. Llavors tornarà a la banda perquè Mathieu el que vol és ser titular.
- EDUCACIÓ SUPERIOR La universitat detecta mancances acadèmiques serioses en els alumnes
- Laboral Això és el que mai has de fer estant de baixa, segons els advocats laboralistes
- Laboral ¿Com m’afecta la reducció de la jornada laboral si ja treballo 37,5 hores a la setmana o menys?
- El vestidor del Madrid s’atipa d’un Vinícius a la baixa
- Goya 2025 «És una mica estrany»: l’insòlit premi compartit dels Goya té un únic precedent
- Literatura Feliu Formosa publica als 90 anys tres noves obres i tres traduccions
- Confessió personal Eduard Fernández s'obre amb Évole en la seva entrevista més sincera: "Era addicte a l'alcohol i el barrejava amb coca"
- Tribunals L’Audiència de Barcelona confirma l’arxivament de la querella per tortures a Via Laietana durant el franquisme
- Els Comuns fan una crida al PSC i ERC a blindar la reserva del 30% d’habitatge social davant el «boicot» immobiliari
- Justificacions L’Opus Dei respon a les denúncies d’abusos de la docusèrie de Mònica Terribas a Max ‘El minuto heroico’