Puyol, arran de la mort del seu amic: "Res pot omplir el buit que m'has deixat"
L'exblaugrana va publicar una imatge a Twitter per recordar el seu "soci" Xavi Pérez

/
Pràcticament una setmana després de la fatal notícia de la mort de Xavi Pérez, Carles Puyol va decidir trencar el seu silenci i publicar un emotiu missatge a Twitter com a homenatge a qui va ser el seu millor amic. "Una amistat verdadera. Res pot omplir el buit que m'has deixat, Soci. No t'oblidaré mai. T'estimo", va publicar l'exblaugrana, acompanyant el text amb una imatge de tots dos al Palau Blaugrana.
Una amistad VERDADERA. Nada puede llenar el vacío que me has dejado, Soci. Nunca te olvidaré. Te quiero. pic.twitter.com/4JHgDM4ygf
— Carles Puyol (@Carles5puyol) 10 de mayo de 2016
Pérez era íntim amic del central des de la infància a la Pobla de Segur. El pas dels anys va reforçar la seva amistat, i van acabar treballant junts en la nova faceta de l'exblaugrana com a assessor de futbolistes. El "soci" de Carles Puyol va morir dimecres passat als 37 anys, en un accident de circulació que hi va haver a Vilamitjana (Pallars Jussà).
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Infraestructures Renfe prepara 9.000 trajectes en bus per al tall de Rodalies entre El Prat i Vilanova de l'1 al 4 de maig
- Educació a Catalunya Més del 40% d’aspirants a estudiar Magisteri a Catalunya no aproven les proves d’accés
- Crisi elèctrica Illa compareixerà el dimarts al Parlament per donar detalls sobre l'apagada
- MOBILITAT Controls a les carreteres gironines pel pont de l’1 de maig
- ENERGIA La presidenta de Red Eléctrica apunta a les elèctriques per l’apagada i descarta dimitir perquè a la seva xarxa «res va fallar»