Mor en un accident el millor amic de Carles Puyol
Xavi Pérez tenia 37 anys i col·laborava amb l'exblaugrana en la seva agència futbolística

/
Xavi Pérez, íntim amic de l'excapità blaugrana Carles Puyol, ha mort aquest dimecres als 37 anys, en un accident de circulació a Vilamitjana, dins del terme municipal de Tremp, segons informa el diari local 'Pallars Digital'.
L'amic de l'exjugador blaugrana anava sol al vehicle en el moment de l'accident. Segons el Sistema d'Emergències Mèdiques, Xavi Pérez podia haver perdut el coneixement abans de sortir de la carretera. Els equips mèdics han intentat reanimar-lo sense èxit.
Notícies relacionadesCarles Puyol i Xavi Pérez es coneixien des de la infància a la Pobla de Segur i van passar l'adolescència l'un al costat de l'altre. També van compartir els primers passos en el futbol ja que van ser jugadors tant en l'equip de futbol sala de l'escola com després al Club de Futbol de la Pobla de Segur.
En Xavi es va traslladar a Barcelona quan Puyol va fitxar pel Barça i es va convertir en la seva mà dreta. Actualment l'ajudava en la nova faceta del blaugrana com a assessor de futbolistes.
- Jordi Tarrés: "M’han trasplantat el fetge i el ronyó. Mai m’hauria imaginat veure’m així"
- La Coca-Cola de Josep Cuní
- Sancions Possible multa per posar un cartell d’alarma a casa sense tenir el servei contractat: fins a 100.000 euros
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar
- Fenomen social Arriben les ‘tradwives’ penedides: «Jo només mostrava les bondats de la vida domèstica, però allò era una presó»
- Aquesta moneda del Mundial del 82 es converteix en un tresor: pot arribar a 35.000 euros
- Quan i com s’aplicarien Els canvis que planteja Treball per al permís per defunció d’un familiar i per cures pal·liatives
- Valor incalculable ¿Què se sap del robatori al Louvre i qui són els lladres? Les dues hipòtesis que estudien la policia i els experts
- Hàbit nociu Igualtat alerta en una campanya que «l’escola» del porno pot tenir «conseqüències devastadores»
- Negociació amb el Govern ERC admet avenços en la negociació del nou finançament però continua veient lluny un acord