XAT DIRECTE AMB ELS SEGUIDORS
Piqué: "Contestes, et tallen i després emeten el que volen"
El central del Barça justifica les seves 'rodes de premsa' a Periscope per evitar malentesos amb les seves respostes

pique-tuit
Més de 48.000 seguidors van sentir ahir a la nit la segona ‘roda de premsa’ de Gerard Piqué a través de Periscopesegona ‘roda de premsa’ de Gerard Piqué Periscope. “A vegades passa el que passa: contestes i et tallen -va dir en referència a alguns periodistes-, després emeten el que volen, són les respostes i les paraules que interessen per vendre més”, va comentar el central blaugrana, a l'inici del seu partit mitjançant la xarxa social, per respondre a la molta gent que li va preguntar per què utilitza aquest xat per contestar des del seu mòbil les preguntes que li fan en directe.
“Prefereixo fer-ho aquí -va explicar respecte a fer declaracions als periodistes després d'un partit-, que aquí teniu tot el contingut, totes les respostes i no hi ha cap problema, i no hi ha malentesos, que últimament n'hi ha hagut massa…”.
Notícies relacionadesTot i preferir donar les seves opinions a través de Periscope, el defensa del Barça va deixar clar al principi de la seva connexió que seguirà atenent els mitjans de la manera habitual: “Crec que les zones mixtes estan molt bé i, òbviament, atendré la premsa sempre que em toqui, perquè em toca fer-ho, òbviament les televisions paguen i els periodistes són bona gent i se'ls ha d'atendre, però a vegades passa el que passa...”.
EN DIRECTO en #Periscope: En el autocar! https://t.co/9HeHMFdglL
— Gerard Piqué (@3gerardpique) 3 de marzo de 2016
Després d'aquesta explicació a l'inici de la seva segona compareixença a través de Periscope, Piqué va passar a respondre a les preguntes -utilitzant indistintament tres idiomes: anglès, castellà i català- que li enviaven els que l'estaven seguint en directe a la xarxa social.
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- Oci estival Els ‘beach clubs’ arrelen a BCN
- Salut i alimentació L’envelliment de la població canvia els menús dels hospitals: només un 20% són dietes sense restriccions
- ALIMENTACIÓ SALUDABLE Fruites i verdures diàriament, menys precuinats i res de brioixeria industrial: així seran els menús escolars el curs vinent
- RAL·LI BORSARI Els experts no descarten que l’Ibex trenqui el seu màxim històric de 15.945 punts
- Govern d’ultradreta El partit de Milei porta dues exmodels de Playboy com a candidates diputades
- EL PARTIT DEL CIUTAT DE VALÈNCIA Els genis decideixen quan ser-ho
- Les claus tàctiques Pedri va encendre el llum amb un sublim cacau amb la dreta
- FUTBOL L’Espanyol visita la Reial sense complexos i encara pendent del mercat
- CICLISME Philipsen comença la Vuelta vestint-se de líder