Messi, el millor del 2015 per a 'L'Équipe'
Neymar, segon, i Suárez, tercer, completen el podi i Iniesta és el vuitè entre els 100 millors futbolistes del 2015

jdomenech28316693 l r barcelona s luis suarez neymar and lionel m151228193255 /
El Barça de les cinc Copes continua sumant premis. Ja no a nivell col·lectiu, després de sumar Lliga, Copa, Champions, Supercopa d'Europa, sinó ara a nivell individual. S'ha acabat el 2015, l'any del Barça del trident. L'any de Messi. L'any de Neymar. L'any de Suárez. Tots tres han copat el podi del diari esportiu francès 'L'Équipe'. El davanter argentí ha sigut el millor en una llista de 100 futbolistes que ha confeccionat el rotatiu gal, de manera que ha retornat a dalt de tot, escortat per Neymar (segon) i Suárez (tercer).
El madridista Cristiano Ronaldo queda fora d'aquest selecte grup a l'acabar en quart lloc, seguit per Lewandowski (cinquè), Müller (sisè), Neuer (setè), el capità blaugrana Iniesta (vuitè), el blanc-i-vermell Griezmann (novè) i Pogba (desè) tanca el grup dels millors. Hi ha tres blaugranes més entre els 25 millors. Rakitic (16), Mascherano (18) i Busquets (24). Més avall hi ha Piqué (36), Jordi Alba (50) Xavi (75) i Ter Stegen (77).

Però el domini blaugrana encara és més incontestable quan 'L'Équipe' ha facilitat el seu onze ideal del 2015. Fins a set jugadors del Barcelona figuren en aquest equip. Piqué és l'únic representant en la defensa, que té Neuer, el porter del Bayern Munic, escortat per Lahm i Alaba i Thiago Silva, el central del París SG. El centre del camp és totalment del Barça: Busquets, Rakitic i Iniesta. I la davantera, també: Messi, Suárez i Neymar. No hi ha ni un sol futbolista del Madrid entre els 11 millors del món el 2015.
- CICLISME El caos s’apodera de l’estrena del Tour amb Enric Mas de protagonista
- Victòria del campió d’Europa (2-0) El Madrid topa amb Luis Enrique
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats
- Sánchez insisteix a "salvar el vaixell" però perd un altre peó
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Educació El psicòleg Álvaro Bilbao recorda les cinc preguntes que has de fer al teu fill abans que sigui tard
- Obesitat a Espanya: una pandèmia que causa una de cada cinc morts evitables
- Estudi de la personalitat Què significa desbloquejar el mòbil cada poc temps, segons la psicologia
- Salut ¿Per què els mosquits sempre et piquen a tu? La ciència ja té la resposta
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats