Luis Enrique: "Hi pot haver sortides"
L'entrenador del Barça aventura novetats a la plantilla i que el mes del mercat d'hivern "serà llarg"
jcarmengol32265971 sant joan despi 29 12 2015 luis enriqu151229134046
Acaba l'any i comença el mercat de fitxatges. Final i principi es fonen aquesta mateixa setmana en què el Barça rep el Betis, visita l'Espanyol i disfruta de dos reforços com són Aleix Vidal i Arda Turan, que seran elegibles en el tercer partit, que també serà davant l'Espanyol però a la Copa. Falten cinc mesos de competició, però Luis Enrique aventura que el primer, el gener, serà llarg.
Serà llarg perquè l'equip jugarà dos partits per setmana si va avançant a la Copa. L'entrenador ho intueix llarg perquè s'obre el període en què es pot fitxar, i el Barça serà el primer que es presentarà a la finestreta amb els papers de Vidal i Turan sota el braç. Ja una mica esgrogueits, amb els formularis omplerts al mes de juliol.
SORTIDES CONDICIONADES
Sempre hermètic davant notícies d'altes i baixes, Luis Enrique ha admès que hi haurà novetats al vestidor. "Hi pot haver sortides, i alguna estarà condicionada al fet que hi hagi arribades", ha dit el tècnic blaugrana, que segueix considerant que la plantilla "no és àmplia".
"Serà un mes molt llarg", ha afegit, sobre la rumorologia que suscitarà la reaparició del Barça al mercat. Una el vincula a Denis Suárez. El centrecampista va ser cedit al Sevilla, i el club sevillà el va traspassar al Vila-real, encara que el Barça conserva una opció de recompra. "Podria ser una opció", ha admès Luis Enrique.
DESCANS "DE MERAVELLA"
Notícies relacionadesAbans que arribi Suárez, Denis, es presenta el Betis al Camp Nou. Una oportunitat, segons Luis Enrique, perquè el Barça intenti distanciar-se dels seus perseguidors a la classificació. Ni l'Atlètic ni el Reial Madrid l'han sabut avançar durant la seva absència al Mundial de Clubs. El tècnic blaugrana preveu que el Betis "crearà moltes dificultats, aquest ha sigut el denominador comú de totes les seves visites", però al mateix temps se sent "superoptimista" després de veure que als seus jugadors els ha anat "de meravella" el breu descans nadalenc.
Qui no arribarà mai al Camp Nou, ni tan sols al Miniestadi, és Sergi Guardiola, el jugador que el Barça va fitxar i va acomiadar aquest dilluns al veure que al seu compte de Twitter hi havia 'perles' del tipus "Hala Madrid" i "Puta Catalunya". A Luis Enrique no el sorprèn que passin aquestes coses perquè, recordava, "ja hi ha hagut un parell de precedents aquest any", i ha volgut recordar que "tot el que es fa a la xarxa deixa rastre i queda".
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Canvi històric Tendència global, seguretat, immigració…: Cinc claus per entendre la victòria de l’ultra Kast en les eleccions de Xile
- Registres meteorològics Catalunya registra acumulacions de fins a 150 litres per metre quadrat en un sol matí després del pas de la borrasca Emilia
- Òbit Mor Gerard Suñé als 23 anys, promesa del rem nacional
- Terrorisme Arsen Ostrovsky, advocat israelià: sobreviure a l’atac de Hamàs el 7-O i ara al de la platja d’Austràlia
- Els últims espeternecs de la borrasca Emilia encenen avisos per pluja i tempestes al litoral mediterrani
