L'ACTUALITAT BLAUGRANA
El Barça visita el Mur de les Lamentacions
Jugadors, directius i familiars escriuen el seu desig o pregària amb la quipà, la petita gorra ritual jueva
ElBarça aixeca passions fins i tot alMur de les Lamentacions. Centenars de persones han estat esperant els jugadors blaugrana en la visita que avui han fet al lloc més sagrat per als jueus.
L'expedició barcelonista ha estat rebuda per l'alcalde de Jerusalem,Nir Barkat, el ministre israelià de Turisme,Uzi Landau, iSamuel Rabinovich, rabí del Mur.
Notícies relacionadesAmb laquipà, la petita gorra ritual jueva, els jugadors, directius i familiars han escrit el seudesig o pregària al Mur.
Posteriorment, l'expedició ha estat rebuda pel president israelià, Shimon Peres, i primer ministre, Benjamin NetanyahuShimon PeresBenjamin Netanyahu. Dissabte,milers d'aficionats van acompanyar les estrelles blaugrana a Betlem i Dura, on es van entrenar amb un grup de nens.
- Drets laborals Renúncies per venjança: la tendència que més temen les empreses
- Pablo Gil, economista: "Això és el que has de fer per invertir si guanyes 1.000 euros al mes"
- "Posa’t faldilla i et posaré un 7"
- Cas Koldo L’Anaís, la «model» que va intentar amagar un disc dur d’Ábalos a la Guàrdia Civil: «Som amics. Amistat pura i dura»
- 5.000 milions d’inversió Espanya proposa Mora la Nova per acollir una de les gigafactories europees d’intel·ligència artificial
- Pont de la revetlla L’operació sortida de Sant Joan comença amb cues de fins a 16 km a l’AP-7
- Nova temporada. Fundació Pere Tarrés Comencen avui els primers campaments catalans
- Canvis en l’oci educatiu IA i ‘Eufòria’ als casals d’estiu
- Corrupció Jo ja no voto
- Despesa en defensa Això no ha d’anar de percentatges