L'ACTUALITAT BLAUGRANA
Montoya: "La meva intenció és seguir aquí"
"Estic molt content dels minuts que vaig jugar l'any passat, vaig jugar bastant", afirma el defensa, que confia a renovar pel Barça
Martín Montoya, durant l’entrenament del Barça, aquest dijous. /
"La meva intenció és seguir aquí, és el millor club del món. Arribar fins aquí era el meu somni de petit". I aquí, al Barcelona, "amb els millors jugadors del món", segons ha explicat ell mateix, pretén consolidar-se Martín Montoya, el lateral dret de 22 anys, titular indiscutible a l'Espanya campiona d'Europa sub-21.
Curiosament, el suplent d'aquesta selecció, el madridistaDani Carvajal, ha tornat al Santiago Bernabéu després de jugar cedit un any al Bayer Leverkusen i que Florentino Pérez hagi pagat 6,5 milions d'euros per repatriar-lo. Montoya ha tingut moltes ofertes, i en segueix tenint, per deixar el Camp Nou. Però no vol marxar. Li quedaun any de contracte i el club blaugrana ja està negociant la sevarenovació. El defensa està convençut que no hi haurà problemes per continuar: "Espero renovar".
Sap que s'enfronta a un monstre en la seva posició,Dani Alves, un dels millors laterals drets del món, però no s'espanta. Vol "ser una amenaça" per al brasiler, encara que reconeix la dificultat del desafiament. "Espero lluitar amb Alves dia a dia per guanyar-me el lloc", ha declarat aquest dijous el jove del planter, segur que podrà anar esgarrapant minuts al seu col·lega de la defensa.
Adéu a tres companys
Notícies relacionadesDe moment no es queixa. "Estic molt content dels minuts que he jugat", ha subratllat. Així, ha evitat qualsevol polèmica amb l'entrenadorTito Vilanova. "Vaig jugar bastant per ser el primer any, s'ha de treballar molt per estar aquí", ha afegit, abans de recordar que alguns companys comGerard Deulofeu (Everton) iRafinha (Celta)"han hagut de sortir fora cedits per guanyar-se la vida i tenir més minuts".
Ell, en canvi, segueix a la primera plantilla. I amb possibilitats d'anar millorant en la seva evolució com a futbolista, mentre veu amb pena comThiago Alcántara, un dels seus millors amics al filial blaugrana --"he estat molts anys amb ell", ha recordat--, emprènuna nova aventura a Alemanya, on s'ha retrobat amb Pep Guardiola, tècnic del Bayern Munic. "Thiago serà un dels millors jugadors del món, és un mag. Però Sergi Roberto és un crac i el futur migcentre del Barça", ha dit el defensa blaugrana.
- El temps Desembre es complica a Catalunya: pluges, borrascas i la incògnita de la neu per Nadal
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- La UE busca un acord per finançar Ucraïna amb la seva credibilitat en joc
- A Sant Adrià Trobat un cadàver al mar a prop del Fòrum de Barcelona
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Premis. Serveis financers BBVA, reconeguda com a Millor Banca Privada d’Espanya per la revista ‘Global Finance’
- Zona euro El BCE manté els tipus en el 2% pel control de la inflació
- Canvis en el comitè de direcció CaixaBank substitueix Masana per Mondéjar com a director de negoci
- Balanç anual El Sabadell accelera en banca d’empreses tot i l’opa del BBVA
- Tres hores de descontaminació
