L'ACTUALITAT BLAUGRANA
El Bayern pagarà 25 milions per Thiago
El club alemany abona al Barça 24 milions en efectiu més un altre per un partit amistós
El centrecampista s'acomiadarà dels seus companys aquest dilluns abans de volar a Munic
ElBarçai elBayern Munic han arribat unacordper 25 milions d'euros per al traspàs deThiago Alcántara.L'interior hispanobrasiler deixa el club blaugrana perretrobar-se amb Pep Guardiola i compartir amb el seu antic entrenador la nova aventura de la Bundesliga.
Després de dos dies de converses, després que el tècnic de Santpedor va anunciar oficialment que volia el futbolista, els dos clubs hanpactat un preu: el Bayern pagarà 25 milions al Barça. Els dos equips s'han compromès a jugarun partit amistósen dels els quatre pròxims anys, que és l'extensió del contracte que firmarà el jugador. Els dos clubs han negociat untraspàs, cosa que ha revertit en un ingrés més alt per a les arques blaugrana, ja que laclàusula de rescisió del futbolista era de 18 milions.
Notícies relacionadesThiagoha trigat fins a l'últim moment a decidir-se. No en va,aquest dilluns estava citat com la resta de la plantilla del Barça (excepte els participants a la Copa Confederacions) perreiniciar els entrenaments després de les vacances. En canvi,marxarà cap a Munic.El Bayern ha acabat l''stage' d'Itàlia i ha tornat a la capital de Baviera per continuar la feina.El dia 24,Thiago tornarà a veure el Barça, però com a rival. Li passarà el mateix a Guardiola. Rafinha, el seu germà, també ha abandonat el club blaugrana, però en el seu cas momentàniament: jugarà cedit al Celta a les ordres de Luis Enrique.
Thiago se'n va amb tot just22 anys i amb99 partits jugats (11 gols marcats) al primer equip des del seu debut el17 de maig del 2009 davant el Mallorca. És el traspàs més alt des dels 24 milions del traspàs d'Ibrahimovic i de Toure Yayá l'estiu del 2010.
- El temps Desembre es complica a Catalunya: pluges, borrascas i la incògnita de la neu per Nadal
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- "En algun moment hauré de fer el dol"
- Postura ferma Salvador Sobral rebutja tornar a Eurovisió el 2026 i marca una línia vermella amb Israel
- El Govern defensa l’IRTA-CReSA La Generalitat reitera que no hi ha «cap indici» que el brot de pesta porcina sortís d’un laboratori
- Hostaleria Abaixa la persiana el restaurant de Pep Guardiola: últims dies
- Pla del Govern Catalunya renovarà 20 barris degradats amb una inversió total de 412 milions
- Previsió meteorològica Catalunya reactiva els seus plans davant inundacions davant les intenses pluges previstes per a aquest divendres i dissabte
