Messi guanya Robinho a Medellín
El davanter blaugrana va liderar un partit benèfic en què es van alinear Mascherano i Abidal
Messi (dreta) parla amb Robinho durant l’amistós. /
Des del Senegal fins a Colòmbia va volar Leo Messi en una nova escala de la gira mundial que està fent després d'acomiadar la temporada. L'astre blaugrana ha jugat aquest dissabte un partit benèfic denominat 'La Batalla de les Estrelles II', la recaptació del qual es destinava a entitats humanitàries contra la pobresa. I ha guanyat l''Amics de Messi' enfront de l''Amics de Robinho' per 9-6.
Messi va marcar el primer gol i va marxar al minut 70. Al seu costat es van alinear companys del Barça com Mascherano i Abidal (altres blaugranes com Cesc o Busquets van confirmar la seva participació en futures cites) i diversos compatriotes argentins, com Kun Agüero, Pablo Aimar i Demichelis. Els moments brillants que van oferir el 10 del Barça i els altres futbolistes van fer oblidar l'embolic de la jornada.
Notícies relacionadesEl partit va començar dues hores tard, amb unes 15.000 persones esperant a l'estadi Atanasio Girardot de Medellín. El retard va ser degut a una protesta protagonitzada per pares i fills, que van bloquejar l'hotel on s'allotjaven la majoria dels futbolistes participants en l'amistós i els van impedir sortir a buscar l'autobús. Alguns es van estirar a terra. El motiu va ser la supressió sense avís previ d'una sessió de fotos i autògrafs. Messi va demanar disculpes.
La gira de Messi i companyia continuarà a Lima (Perú), aquest dimarts, i després es tancarà als Estats Units, amb visites a Los Angeles i Chicago.
- Mobilitat Viatges il·limitats per 6,20 euros a l'any: així pots demanar la targeta social a Barcelona per a majors de 60 anys o discapacitats amb rendes baixes
- El temps Desembre es complica a Catalunya: pluges, borrascas i la incògnita de la neu per Nadal
- Concurs 55 candidats estrella de tot el món opten a dissenyar el Liceu Mar
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- "En algun moment hauré de fer el dol"
- Crisi ramadera Confirmat un nou cas de pesta porcina a Catalunya, que eleva a 27 el nombre de senglars infectats
- Relacions socials La soledat no desitjada per Nadal: «M’agradaria celebrar-ho amb els meus fills, però sembla que no existeixo per a ningú»
- Sorteig del 'Gordo' Ni cobrar-lo ni trucar als teus amics: què és el primer que has de fer si et toca la Loteria de Nadal?
- Investigació a la dona del president L’Audiència manté Begoña Gómez imputada per malversació per l’«interès en els assumptes lucratius» de la seva assistent a la Moncloa
- Selectivitat Les proves d’accés a la universitat a Catalunya seran els dies 9, 10 i 11 de juny del 2026
