EN LA RODA DE PREMSA

Mourinho desitja una ràpida recuperació a Tito Vilanova

"Esperem que sigui aquí el 10 de desembre, a la banqueta, ple de salut. Tindrem tots el plaer de saludar-lo", ha declarat el tècnic

Mourinho assegura: Desitjo que Tito estigui el dia 10 a la banqueta ple de salut. / ATLAS

1
Es llegeix en minuts
ANTONIO MERINO / Madrid

El tècnic del Reial Madrid,José Mourinho,ha deixat de banda les disputes ambTito Vilanova, ajudant de Pep Guardiola i segon entrenador del Barça, i li ha desitjat unaràpida recuperació després de l'operació de la glàndula paròtide a la qual ha estat sotmès aquest dimarts. Mourinho espera que Vilanova pugui estar"ple de salut el 10 de desembre" per alclàssicdelSantiago Bernabéu entre el Madrid i el Barcelona.

Després de ser informat de la situació de Vilanova, el tècnic del Madrid ha respost a les preguntes sobre aquesta qüestió en la roda de premsa. "Si l'any passat vam mostrar la nostrapreocupació solidària amb Abidal, òbviament ho faremde la mateixa manera amb Tito Vilanova. Esperem quetorni ràpid amb la seva família i al Barcelona. Que sigui aquí el dia 10 de desembre, a la banqueta,ple de salut. Tots tindrem elplaer de saludar-lo", ha manifestat Mourinho.

Temes:

Tito Vilanova