la jornada de lliga
Caparrós diu que veu el Barça igual que «fa tres jornades»
L'Athletic no es refia del Barça que ha vist en l'última setmana. Joaquín Caparrós, el tècnic del conjunt basc, està ben alerta perquè ell segueix veient el mateix Barça «de fa tres jornades». O sigui, no dóna cap importància a l'empat blaugrana a Gijón ni a la posterior derrota europea a Londres. «El futbol no deixa de ser un joc i la fortuna és fonamental», va al·legar ahir l'entrenador de l'Athletic. I va posar un exemple.
«Ningú que veiés el primer temps contra l'Arsenal podia pensar que el resultat fos el que va ser. No han tingut sort i esperem que segueixi així», va dir Caparrós abans d'exalçar el joc del Barcelona. «Si a aquests jugadors talentosos i elegits pel de daltels reuneixes amb una actitud forta i solidària, es fan encara més perillosos», va afirmar el tècnic, entregat a Puyol. «Igual que Messi o Xavi tenen un imant amb la possessió de la pilota, Puyol el té amb una actitud i un caràcter que encomana tots els companys. És un exemple per la seva coherència i el seu sentit del que és aquest món de l'alta competició», va subratllar el tècnic.
CANVIS A L'ONZE / Després de perdre a Mallorca dilluns passat (l'Athletic portava quatre victòries consecutives), Caparrós introduirà diversos canvis en l'alineació per visitar avui el Camp Nou. La lesió del central San José obre la porta de la titularitat a Amorebieta, que ha estat dos mesos de baixa. Gurpegui retorna a l'equip després de complir la sanció i Castillo apunta com a lateral esquerre suplint Koikili.
- Sentència del TSJC Condemnen la Sagrada Família per acomiadar una treballadora l’endemà de deixar d’estar blindada per tenir un fill
- Préstecs Emancipació Illa llança una línia de crèdits sense interessos per ajudar els joves a pagar l’entrada del seu primer habitatge
- Repàs a 10 alcaldes de l’àrea de Barcelona en l’equador del mandat
- Infraestructura 45 anys esperant el pont del Baricentro
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Perills del mosquit tigre: malalties que transmet i per això has d’avisar si et pica
- Resposta dels conservadors El PP lamenta que Sánchez opti per una "agonia lenta" i rebutja la censura: "Arribarem a la Moncloa d'una manera molt més neta"
- Compareixença a Ferraz Sánchez admet que ha perdut la majoria social i resistirà fins al 2027: "Lliurar el país al PP i Vox seria una irresponsabilitat"
- Perfil Montse Mínguez, els ulls de Salvador Illa a l'equip interí del PSOE després del cas Santos Cerdán
- Preinscripció escolar a Catalunya El 91,5% dels alumnes d'I3 i el 89,6% dels de 1r d'ESO han estat admesos al centre públic demanat en primera opció