Fregant la tragèdia
Detenen un operari dels Maristes de Badalona per provocar un incendi a l’escola
Els fets van passar de matinada durant la festa de Nadal de monitors i no hi ha ferits greus
L’home va incendiar la sala d’actes i va intentar bloquejar la porta trencant la clau al pany
Els Mossos d’Esquadra han detingut un treballador de l’escola Maristes de Badalona (Barcelonès) per provocar un incendi al centre. Els fets han passat de matinada durant la celebració de la festa de Nadal dels monitors.
Segons fonts policials consultades per l’ACN, l’home també havia participat de la festa, però va marxar després d’una discussió amb un altre company de l’equip de manteniment. A l’impàs entre la discussió i el foc, l’home va ser identificat per la policia en un bar pròxim per protagonitzar un altre incident.
La nit va acabar amb el piròman entrant a la sala d’actes de l’escola i calant foc. A més, va intentar bloquejar la porta trencant la clau al pany. Tanmateix, els monitors van poder obrir la porta i sortir del lloc.
Sense ferits greus
Fins a l’escola es van desplaçar onze dotacions de Bombers, Mossos d’Esquadra, Guàrdia Urbana i el Servei d’Emergències Mèdiques. Malgrat la gravetat dels fets, finalment no es va haver de lamentar cap ferit de gravetat i només alguns monitors van ser atesos al mateix lloc per inhalació de fum.
El treballador que va provocar el foc se l’acusa d’intent d’homicidi. Els Mossos d’Esquadra mantenen oberta la investigació.
Més notícies de Badalona a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Aquest divendres Catalunya arriba a màximes de 39,5 graus a Vinebre i registra un rècord absolut de calor per a un mes de maig
- Els comptes del 2026 Territori reserva una partida econòmica per instal·lar aerogeneradors al golf de Roses i impulsar l’Agència de la Natura
- Accés a la universitat La visita del Papa coincidirà amb la selectivitat a Barcelona: “Demanem als estudiants que es desplacin amb antelació”
- Successos Detingut un multireincident per fer tocaments i masturbar-se davant d’una noia a Cadaqués
- Assaig Una teràpia oral diària mostra resultats «extraordinaris» en càncer de pulmó avançat
