Decoració local
Badalona pretén licitar in extremis els seus llums de Nadal davant un concurs desert
L’única empresa que s’havia presentat va retirar la seva oferta, però l’Ajuntament assegura que la gran ciutat «tindrà llums aquest Nadal»
El pressupost per a il·luminació nadalenca s’havia pràcticament triplicat per a aquest 2022: de 143.000 € l’any passat als 380.000 € previstos per a aquest 2022
L’Ajuntament de Badalona es troba aquests dies explorant com fer que els carrers de la gran ciutat catalana no es quedin sense il·luminació decorativa aquesta Nadal, a causa que el concurs per licitar el contracte pertinent ha quedat desert recentment, segons va avançar la televisió local pública Badalona Comunicació i confirmen fonts municipals.
🔴 El concurs pel contracte dels llums de Nadal de #Badalona ha quedat desert. L'única empresa que es presenta a un dels lots, retira l'oferta. https://t.co/5yFQvIsijf
— Badalona Comunicació (@bdncom) 29 de octubre de 2022
Per motius encara desconeguts, l’única empresa que s’havia presentat a un dels lots licitats va retirar la seva oferta. Tot i així, fonts municipals del consistori asseguren que «Badalona tindrà llums aquest Nadal».
Més enllà del concurs desert, el pressupost per a llums de Nadal a Badalona s’havia pràcticament triplicat per a aquest 2022. Mentre l’any passat va ser de 143.000 €, la previsió d’inversió per a aquest any és de 380.000 € per il·luminar la plaça de la Vila, els eixos comercials, el passeig Marítim i la Rambla.
Albiol: «Badalona es queda sense llums»
Notícies relacionadesPer la seva banda, l’actual líder de l’oposició de Badalona, l’exalcalde Xavier García Albiol (PP), va aprofitar en el seu Twitter la conjuntura per criticar l’acció del Govern municipal (PSC, ERC i comuns): «Badalona es queda sense llums. La incapacitat de l’alcalde, traient la licitació quan la resta d’ajuntaments ja estan instal·lant els llums, provoca que el concurs quedi desert».
🔴 #Badalona se queda sin luces de Navidad. La incapacidad del alcalde, sacando la licitación cuando el resto de ayuntamientos ya están instalando las luces, provoca que el concurso quede desierto. Además, la Mesa de contratación denuncia ‘una situación presuntamente irregular’
— Xavier García Albiol (@Albiol_XG) 29 de octubre de 2022
Llegeix totes les notícies de Badalona a EL PERIÓDICO Badalona
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- La duresa d’una malaltia El pitjor moment en la vida de Jordi Cruyff
- L’Hospitalet Illa i Quirós firmen el soterrament de la Granvia
- Per indemnitzacions Les velles patates Corominas de Badalona deixen un deute de 200.000 euros al final de la seva liquidació
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Has treballat menys de 25 anys? Així és com pots aconseguir les cotitzacions gratuïtes de la Seguretat Social
- Envelliment i salut mental: acceptar-se, empoderar-se, créixer
- Tecnologia i psicologia Un de cada vuit adolescents recorre a la IA en moments de malestar emocional
- El Barça fregeix l’Olympiacos amb defensa i 13 triples
