Al costat del pont del Petroli
Dos detinguts per una presumpta agressió homòfoba en una platja de Badalona
Un agent de la Policia Nacional fora de servei que va observar els fets va intentar interposar-se entre els agressors i les víctimes
Una patrulla dels Mossos es va desplaçar fins al lloc i, juntament amb l’agent de la Policia, van aconseguir reduir i detenir els dos presumptes agressors

La Policia Nacional i els Mossos d’Esquadra han detingut dos homes per una presumpta agressió homòfoba a la platja Pont del Petroli de Badalona (Barcelonès), segons ha explicat la Policia en un comunicat aquest dimarts. Els detinguts presumptament estaven insultant un noi que estava estirat a la sorra amb uns amics i un home que estava veient la situació es va acostar per ajudar-lo, cosa que va provocar que «es tornessin més agressius» i intentessin agredir-los físicament.
Un agent de la Policia Nacional fora de servei que va observar els fets va intentar interposar-se entre els agressors i les víctimes, moment en què els atacants es van abalançar sobre el policia.
L’agent va aconseguir reduir-ne un, quan «l’altre agressor se li va tirar a sobre i li va clavar dos forts cops de puny que li van provocar dos talls a la cara».
Notícies relacionadesUna patrulla dels Mossos es va desplaçar fins al lloc dels fets i, juntament amb l’agent de la Policia Nacional, van aconseguir reduir i detenir els dos presumptes agressors, que van ser posats en llibertat després de passar a disposició judicial.
Llegeix totes les notícies de Badalona a EL PERIÓDICO Badalona
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Dol a Hollywood Adeu a Redford, llegenda progressista
- Exposició El duel ‘Leonardo vs. Michelangelo’, en experiència immersiva
- Mobilitat La futura llei del taxi preveu erradicar les VTC urbanes a Barcelona
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- Evolució demogràfica Un de cada tres espanyols tindrà més de 65 anys el 2070
- Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Salut La Vall d’Hebron impulsa un nou fàrmac contra l’obesitat
- Art ‘La Madona de Portlligat’ de Dalí torna a Figueres
- Salut L’Hospital de Terrassa reforma les urgències psiquiàtriques