Aquest diumenge
‘Botellon’ a Badalona: una vintena de joves ataquen els agents de la Guàrdia Urbana que els anaven a identificar
Tres policies locals van resultar ferits lleus i l’incident es va saldar amb dos detinguts
Tres agents de la Guàrdia Urbana de Badalona (Barcelonès) van resultar ferits lleument a l’intentar d’identificar una vintena de joves aquest diumenge en un ‘botellon’ de Badalona.
Els joves s’havien reunit aquest diumenge a la nit per fer ‘botellon’ a la rambla del Gorg de Badalona, i va ser el soroll i la música el que va alertar els veïns de la zona, que van acabar trucant a la Guàrdia Urbana.
Dues patrulles s’hi van desplaçar per fer les identificacions. A l’intentar-ho, alguns dels participants de la festa s’hi van negar i van atacar els agents. Finalment, altres patrulles de la Guàrdia Urbana i els Mossos d’Esquadra van fer també acte de presència al lloc.
Notícies relacionadesSegons ha informat el consistori, tres agents de la policia local van resultar ferits lleus i l’incident es va saldar amb dos detinguts. «No permetrem aquest tipus de conductes a la ciutat», ha dit l’alcalde de Badalona, Rubén Guijarro, a través del seu Twitter.
Una actuación policial ha dejado esta pasada noche tres agentes de la @Badalona_GUB heridos en el Gorg. No vamos a permitir este tipo de conductas en nuestra ciudad. La policía ya ha detenido a 2 de los autores de la pelea.Como alcalde, todo mi apoyo a la Guàrdia Urbana #Badalona pic.twitter.com/G3p9oLquCR
— Rubén Guijarro (@guijarroruben) 16 de mayo de 2022
Llegeix totes les notícies de Badalona a EL PERIÓDICO Badalona
- Als peus de collserola Tensió entre ‘runners’ i veïns a la Carretera de les Aigües
- Tràmits Confirmat: els majors de 70 anys hauran de renovar el seu DNI permanent abans d’aquesta data per ordre de la Unió Europea
- Automoció BYD estudia obrir una fàbrica de cotxes elèctrics a Catalunya
- Demografia Barcelona és la capital espanyola amb més proporció de població estrangera i on més creix
- Una jutge investiga la suplantació de la identitat d’Ustrell
- Assetjament escolar Manifestació inèdita d’estudiants contra el ‘bullying’ a Barcelona: «De vegades els professors es fan els cecs»
- 'El segon cafè' de La 2Cat L’Editorial de Cristina Villanueva: Prou al silenci, la vaga en contra de l’assetjament escolar
- Succés La fiscalia demana quatre anys de presó per a l’actor Nacho Vidal per homicidi imprudent
- Després de la decisió de Puigdemont El Govern defensa que la ruptura anunciada per Junts no alterarà ni el mandat de Sánchez ni el d’Illa
- Equipaments La Diputació de Tarragona prepara el trasllat del seu centre operatiu a la plaça Imperial Tarraco per al 2029
