SEGURETAT CIUTADANA
Badalona convoca 26 places de Guàrdia Urbana i tindrà 45 nous agents el 2021
Els nous policies faran les proves de selecció a final d'any i s'afegiran al cos el setembre del 2021
També està previst que s'incorporin 19 agents provinents d'altres administracions

zentauroepp50628743 13 02 2017 agentes de la guardia urbana de badalona l al191102195254 /
L’Ajuntament de Badalona ha obert una nova convocatòria per a 26 places en la seva Guàrdia Urbana, que s’incorporaran a la plantilla l’any que ve, quan es calcula que la policia local compti amb un total de 45 nous agents.
Tal com ha informat el consistori, els nous guàrdies urbans faran les proves de selecció a finals d’any i s’afegiran al cos el setembre del 2021.
Al llarg del primer trimestre de l’any vinent també està previst que s’incorporin 19 agents provinents d’altres administracions, en una convocatòria que el govern municipal ja ha posat en marxa.
Més efectius per a la Unitat Omega
Segons l’alcalde, Xavier García Albiol, l’ampliació del cos permetrà dotar de més efectius la unitat de Policia de Barri i la Unitat Omega, amb funcions similars als antiavalots, que començarà a funcionar en els pròxims mesos i que constitueix una de les promeses estrella del mandat.
Albiol també ha promès que en els anys que venen es destinaran els «màxims recursos humans i materials» perquè «els veïns puguin passejar i es tornin a sentir orgullosos de la seva ciutat».
Més notícies de Badalona en l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- CICLISME El caos s’apodera de l’estrena del Tour amb Enric Mas de protagonista
- Victòria del campió d’Europa (2-0) El Madrid topa amb Luis Enrique
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats
- Sánchez insisteix a "salvar el vaixell" però perd un altre peó
- Comerç La FNAC d’El Triangle s’acomiada avui amb grans rebaixes
- Educació El psicòleg Álvaro Bilbao recorda les cinc preguntes que has de fer al teu fill abans que sigui tard
- Obesitat a Espanya: una pandèmia que causa una de cada cinc morts evitables
- Estudi de la personalitat Què significa desbloquejar el mòbil cada poc temps, segons la psicologia
- Salut ¿Per què els mosquits sempre et piquen a tu? La ciència ja té la resposta
- Lleida Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats