SEGURETAT CIUTADANA
Badalona convoca 26 places de Guàrdia Urbana i tindrà 45 nous agents el 2021
Els nous policies faran les proves de selecció a final d'any i s'afegiran al cos el setembre del 2021
També està previst que s'incorporin 19 agents provinents d'altres administracions

zentauroepp50628743 13 02 2017 agentes de la guardia urbana de badalona l al191102195254 /
L’Ajuntament de Badalona ha obert una nova convocatòria per a 26 places en la seva Guàrdia Urbana, que s’incorporaran a la plantilla l’any que ve, quan es calcula que la policia local compti amb un total de 45 nous agents.
Tal com ha informat el consistori, els nous guàrdies urbans faran les proves de selecció a finals d’any i s’afegiran al cos el setembre del 2021.
Al llarg del primer trimestre de l’any vinent també està previst que s’incorporin 19 agents provinents d’altres administracions, en una convocatòria que el govern municipal ja ha posat en marxa.
Més efectius per a la Unitat Omega
Segons l’alcalde, Xavier García Albiol, l’ampliació del cos permetrà dotar de més efectius la unitat de Policia de Barri i la Unitat Omega, amb funcions similars als antiavalots, que començarà a funcionar en els pròxims mesos i que constitueix una de les promeses estrella del mandat.
Albiol també ha promès que en els anys que venen es destinaran els «màxims recursos humans i materials» perquè «els veïns puguin passejar i es tornin a sentir orgullosos de la seva ciutat».
Més notícies de Badalona en l’edició local d’EL PERIÓDICO DE CATALUNYA
- Un incendi al Baix Ebre crema 570 hectàrees, el 90% als Ports
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent
- FUTBOL El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- El mapa territorial Enquesta CIS: El PSOE assetja cinc governs autonòmics del PP en l’equador de la legislatura
- En ple estiu Barcelona tanca la font ornamental de Glòries convertida de facto en piscina infantil
- A Barcelona Els Mossos abaten un home que va matar el seu germà d'un tret i es va atrinxerar a Calldetenes
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Homenatge a represaliats pel franquisme
- L’empresa mèdica que portarà IA catalana a un concurs de l’ONU
- La meitat dels espanyols augmentarien la despesa en defensa