GRAN FUMERA
Espectacular incendi en un polígon de Badalona
El foc, visible des de bona part de l'àrea metropolitana
Deu dotacions de Bombers de la Generalitat estan treballant en un incendi declarat aquest diumenge en una nau industrial d'un polígon de Badalona (Barcelonès), ha informat el cos a Europa Press.
En foc, del qual s'ha rebut l'avís a les 10.07 hores, afecta un magatzem d'una empresa floral i és al primer pis de l'immoble, ubicat en una cantonada del carrer de Filadores del municipi.
Notícies relacionadesSegons els bombers, s'està intentant que l'incendi no es propagui a naus adjacents del polígon Badalona Sud, situat a prop del port.
El fum generat pel foc és visible des de nombrosos punts de l'àrea metropolitana, especialment al litoral.
Incendi visible desde la platja de #Badalona pic.twitter.com/Hhs5HC9zWU
— Miquel ن 🏴 (@miquel_pla) 23 de julio de 2017
Incendi a poligon Badalona Sud @AjBadalona @Totbadalona @Badalona_GUB @bdncom @emergenciescat pic.twitter.com/Sw5EUiRHYL
— David Guija (@d_guija) 23 de julio de 2017
- A SARAGOSSA La mort d’una guineu per grip aviària acosta el virus als humans
- Fòrum Quiero Corredor L’AVE connectarà Barcelona i València en dues hores el 2027
- Patrimoni Les obres per recuperar el Tramvia Blau començaran a finals del 2027
- Tecnologia Meta, obligada a pagar 479 milions d’euros a la premsa digital d’Espanya
- Lliga de Campions El Barça s’encalla a Londres
- Votació fallida Collboni se sotmetrà de nou a una qüestió de confiança per aprovar els pressupostos del 2026
- Investigació Mor una nena de 6 anys a València després d’un tractament dental
- 'El segon cafè' de La 2Cat L’Editorial de Cristina Villanueva: La televisió ens connecta
- Incendi a Girona Un foc a la xemeneia del restaurant Normal dels germans Roca causa danys a l'altell i a la cuina
- Cas Koldo El jutge convoca Ábalos i Koldo dijous que ve al Suprem per valorar si els envia a presó
