UN ANY DE LA MASSACRE
Vídeo | La cronologia dels atemptats del 17-A
El dimecres 16 d’agost del 2017, les redaccions van recollir l’explosió d’una casa a Alcanar que va deixar la vivenda reduïda a runa. Més tard es descobriria que en aquest lloc els terroristes emmagatzemaven més de 100 bombones de butà i explosius per dur a terme un macabre pla.
Així comença el relat cronològic d’uns atemptats que, els dies següents, commocionarien Barcelona i Cambrils.
EL PERIÓDICO ofereix un repàs detallat pels esdeveniments d’aquells dies, des de l’explosió a Alcanar, passant pel recorregut mortal de la furgoneta a la Rambla, la fugida de Younes Abouyaaqoub (el terrorista que conduïa el vehicle), el nou atropellament mortal a Cambrils de l’endemà i fins a la captura d’Abouyaaqoub a una vinya a Sant Sadurní el 21 d’agost.
- Pèls de punta Gonzalo Bernardos adverteix del "festival" immobiliari que ve: "L'habitatge de compra es posarà molt car..."
- Dol a Hollywood Adeu a Redford, llegenda progressista
- Exposició El duel ‘Leonardo vs. Michelangelo’, en experiència immersiva
- Mobilitat La futura llei del taxi preveu erradicar les VTC urbanes a Barcelona
- Educació La Fundació Bofill proposa un pla per millorar la comprensió lectora
- Pròxim Orient Les mesures de la Comissió Europea contra Israel només afectaran un terç de les importacions
- Helicobacter pylori: així són els símptomes de la infecció que afecta la meitat de la població
- Cinema ‘Sirat’, d’Oliver Laxe, representarà Espanya als Oscars 2026
- «Genocidi» a Gaza El Govern aprovarà dimarts el decret d’embargament a Israel després de resoldre els esculls a duanes
- El piromusical dels Estopa