LA CAPGROSSA HA TORNAT

Un anunci de la Grossa, no apte per a enamorats

Loteria de Catalunya promociona (amb estètica naïf i molt sarcasme) la rifa de Sant Jordi

 

 

1
Es llegeix en minuts

“Si estàs molt enamorat, millor no miris el nou anunci de la Grossa”. Així promociona Loteria de Catalunya l'última campanya de la rifa que té com a imatge una simpàtica capgrossa. En el vídeo, diverses parelles mostren el seu amor davant la incredulitat de la veu en off, que tanca el missatge publicitari amb una pregunta provocadora.

En el vídeo, amb una estètica pretesament naïf i 'hortera', diverses parelles mostren el seu amor. Concretament, abraçats al llit, fent-se petons en un ascensor amb desconeguts i en una gran superfície. “¿Hi ha res més ofensiu que una parella tan enamorada?. Sí, una d'enamorada i rica”, diu.

Notícies relacionades

La Generalitat ha decidit potenciar la loteria de la Grossa, que fins ara se celebrava únicament el dia de Cap d'Any, amb la creació d'una nova rifa per Sant Jordi. Per primera vegada, el sorteig coincideix amb la Diada. “Aquest Sant Jordi, llibre, rosa i la Grossa”, diu un altre eslògan de Loteria de Catalunya.

Loteria de Catalunya ha posat a la venda 80.000 números, distribuïts en un únic llibret de 25 bitllets cada un, a un preu de 5 euros el bitllet, com la loteria de Cap d’Any. “Hi haurà cinc grans premis. La Grossa (primer premi) estarà valorada en 20.000 euros per euro jugat (100.000 euros per cada bitllet de 5 euros)”, explica Loteria de Catalunya a la seva web