Contingut d'usuari Aquest contingut ha estat redactat per un usuari d'El Periódico i revisat, abans de publicar-se, per la redacció d'El Periódico.
És indignant que el català no faci falta per ser recepcionista d'hotel
Montse Santaeularia
L'altre dia vaig entrar a un hotel del meu barri per preguntar si tenien borsa de treball o agafaven currículums. La recepcionista (no era estrangera), no m'entenia perquè jo parlava en català. Doncs quan li vaig dir en castellà em va respondre que no, que allà valoraven l'experiència de la persona.
Entretots
Li vaig dir que la feina era pel meu fill que és Llicenciat en Relacions Publiques i Màrqueting però no troba feina i clar, si no li donen l'oportunitat de tenir feina, mai en tindrà. Però ja indignada li vaig dir que com a mínim sabia parlar català, castellà i una mica d'anglès.
El que em va indignar és que ell ho tingui tan difícil, i per estar a la recepció d'un hotel de Barcelona no valorin que el personal sàpiga català. Espero que les coses siguin una mica més justes.
Participacions delslectors
Mésdebats
el problema de la vivenda
- Sabors divins ¡Macarrons! 5 restaurants on disfrutaràs de valent
- Filosofia i salut mental Omar Linares, assessor filosòfic: "La vida implica dolor, el repte no està en allunyar-se'n sino sostenir-lo i fer quelcom per canviar-lo"
- Barcelona, protagonista Isabel Vidal, de vendre entrades a CEO de Focus
- La jornada olímpica Lucas Eguibar: "No em preocupava l’snow, només volia tenir una vida normal i sense dolor"
- COPA DEL REI Un gol de Turrientes dona l’avantatge a la Reial Societat a San Mamés

