Producte de temporada

Mercadona avança l’estiu i porta el favorit dels clients: no n’hi ha ni un que no se l’emporti

Mercadona avança l’estiu i porta el favorit dels clients: no n’hi ha ni un que no se l’emporti
1
Es llegeix en minuts

Si hi ha una cosa que Mercadona fa bé és manejar els temps: la cadena de supermercats controla perfectament quan comença la temporada d’aquest o aquell producte, i tracta amb molta habilitat les dates en les quals entra cada novetat a les prestatgeries dels supermercats.

D’una banda, hi ha la rapidesa per incloure novetats demanades pels clients: sense anar més lluny, des de començament d’any el catàleg s’ha omplert de productes fitnes que responen a la necessitat de portar una alimentació més sana i cuidar millor l’estil de vida; però també s’han inclòs productes Halal per a la població musulmana o lliures d’ingredients d’origen animal per als que segueixen una dieta vegetariana.

A més d’estar a l’aguait de les tendències, Mercadona també té un altre punt fort: la millora i desenvolupament dels productes que ja són un èxit entre els seus clients. Per exemple, aquest és el cas del pal de fregar estàndard que segur que té un de cada quatre espanyols a casa. Lluny de conformar-se i mantenir un producte ampliant els marges, Mercadona aposta per la innovació i recentment n’ha llançat un nou format que augmenta la durabilitat i l’eficiència de l’article.

Mercadona aposta pels productes de temporada

L’aposta de Mercadona pels productes de temporada és una característica que els clients tenen molt present: tot i que gràcies als avenços científics ara podem tenir pràcticament qualsevol producte en qualsevol època de l’any, els de Juan Roig també tenen present l’estació i els articles associats a aquesta (especialment al sector de fruiteria i peixateria) per oferir-los als consumidors.

Notícies relacionades

En el cas de la peixateria de Mercadona, la direcció aprofita el moment recomanat per consumir cada varietat per oferir-ho als clients. D’aquesta manera, podem trobar seitons, sardines, bonítol o lluç a l’estiu, mentre que el bacallà només serà present a l’hivern.

El nou producte de temporada que fa furor entre els clients de Mercadona

A ningú se li escapa que l’estiu, si no ha entrat ja de ple a Espanya, està sortint impúdicament: ja a meitat de març podem trobar termòmetres que superen els 30 graus en diferents punts del país. Entre les conseqüències d’aquesta anomalia climàtica hi ha, d’una banda, la irrupció de banyistes a les platges i, de l’altra, el desenvolupament prematur d’alguns vegetals.

Temes:

Mercadona