TENNIS
Nadal confirma la seva participació a Barcelona
L’actual número 3 mundial és la principal figura d’un torneig que ha guanyat en 11 ocasions.

Rafael Nadal ha confirmat aquest dilluns la seva participació en el pròxim Barcelona Open Banc Sabadell, que s’ha de disputar del 17 al 25 d’abril a les instal·lacions del Reial Club Tennis Barcelona 1899. L’actual número 3 mundial ha inclòs el torneig català en la seva preparació de la gira europea de terra, en la qual debutarà una setmana abans al Masters 1.000 de Montecarlo i on té com a objectiu el 21è Grand Slam i el seu 14è Roland Garros.
El tennista balear, campió en 11 ocasions a Barcelona, tornarà a ser la figura principal del quadro del torneig, que arriba a la 68a edició i es presentarà oficialment aquest dimarts al Palauet Albéniz a Montjuïc, després que l’any passat no es pogués disputar per la pandèmia del coronavirus. L’últim campió del torneig barceloní va ser l’austríac Dominic Thiem.
«La presència de Rafa a Barcelona és molt important per a nosaltres i ho serà encara més després de la cancel·lació de l’edició de l’any passat», ha destacat David Ferrer, nou director esportiu del torneig, davant la participació del seu amic i antic rival a la pista central del RCT Barcelona, on l’extennista va disputar quatre finals.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança
- Empreses Els tres fills del fundador de Mango Isak Andic assumeixen l’herència de manera equitativa
- MUNDIAL DE CLUBS Xabi Alonso trenca amb l’oficialisme d’Ancelotti i demana reforços després de quedar-se sense Zubimendi
- ACTUALITAT BLAUGRANA El Barça posa màxima pressió a Ter Stegen per forçar la seva sortida
- Unió Europea Espanya proposa blindar per llei que el cost de l’oficialitat del català corri al seu càrrec
- Acte a Barcelona Feijóo promet «més finançament» per a Catalunya si governa: «Sé que el necessita i el tindrà»