Pel·lícules a TV avui dimecres 24 de maig del 2017

'Transporter' i 'No habrá paz para los malvados', a Cuatro; 'Los ojos vendados', a La 2, i 'El hipnotista', a La Sexta, són els films més destacats de la nit

2
Es llegeix en minuts

La programació de pel·lícules avui a la tele té com a films més destacats 'Transporter' i 'No habrá paz para los malvados', a Cuatro; 'Los ojos vendados', a La 2, i 'El hipnotista', a La Sexta.

Transporter

22.45 / CUATRO / Acció  ★★★

Direcció: Louis Leterrier i Corey Yuen

Actors: Jason Statham, Shu Qi, Matt Schulze, François Berléand, Ric Young, Doug Rand, Tcheky Karyo

País: França (2002) 94 minuts

Primera pel·lícula d’una saga cinematogràfica produïda per Luc Besson que inclou tres films amb protagonisme de Jason Statham (un dels últims durs del cine d’acció amb alguna cosa més que músculs en la seva forma de treballar). A 'Transporter', Besson va deixar la direcció en mans de l’efectiu hongkonguès Corey Yuen. La cinta s’obre amb una espectacular escena amb quatre atracadors sortint d’un banc i entrant al BMW negre del transportista del títol. Un paio molt especial que porta a bord persones i coses, i que manté al peu de la lletra un codi amb tres regles: conservar el contracte firmat sense canviar-lo, no donar ni saber mai un nom i no obrir el paquet que transporta.


lOs OJOs VENDADOS

21.50 / LA 2 / Drama ★★★

Director: Carlos Saura

Actors: Geraldine Chaplin, José Luis Gómez, Xabier Elorriaga, André Falcon, Lola Cardona, Carmen Maura

País: Espanya (1978) 110 minuts

Situat a mitja filmografia de Saura, 'Los ojos vendados' va ser la primera pel·lícula rodada sense interferències de la censura (en plena Transició), encara que el tema tractat, la tortura, va donar una pel·lícula de resultats irregulars. Un director de teatre s’enamora d’una actriu, amb la qual intenta tirar endavant una obra teatral compromesa.


The stranger

22.00 / PARAMOUNT C. / Acció  ★

Director: Robert Lieberman

Actors: Steve Austin, Erica Cerra, Adam Beach, John Tench, Dalila Bela, Geoff Gustafson, G. Michael Gray, Anthony Harrison.

País: Canadà (2010) 87 minuts

Steve Austin és una antiga estrella de la lluita americana que es va passar a la tele i el cine d’acció, amb irregular fortuna. 'The Stranger' és un exemple de la seva dotzena de pel·lícules i es va estrenar directament en DVD. Encarna un home amnèsic, perseguit per l’FBI i la màfia russa, que intenta recordar el seu passat, i venjar-se, és clar.


eL hipnotista

23.45 / LA SEXTA / Intriga ★★

Director: Lasse Hallström

Actors: Tobias Zilliacus, Mikael Persbrandt, Lena Olin, Helena af Sandeberg, Jonatan Bökman, Oscar Pettersson

País: Suècia (2012) 120 minuts

El suec Lasse Hallström va tornar al seu país per adaptar una novel·la d’èxit de Lars Kepler, que no va estar a l’altura del referent literari. Un comissari de policia investiga la brutal massacre d’una família, de la qual només s’ha salvat un fill adolescent, traumatitzat. A més, la germana gran desapareix misteriosament.


No habrá paz para lOs malvados

0.30 / CUATRO / Thriller  ★★★★

Direcció: Enrique Urbizu

Actors: Jose Coronado, Rodolfo Sancho, Helena Miquel, Juanjo Artero, Younes Bachir, Pedro María Sánchez

Notícies relacionades

País: Espanya (2011) 104 minuts

Magnífic film d’intriga amb Jose Coronado en el millor paper de la seva carrera. Encarna Santos Trinidad, un tèrbol inspector de policia que es veu involucrat en un triple assassinat i que busca un testimoni del fet, mentre una jutge investiga el crim i les seves fosques connexions. El film es va emportar sis premis Goya.