SÈRIES I ESPORTS

'Mom', 'El corazón del océano' i 'La que se avecina'

Allison Janney i Anna Faris, protagonistes de ’Mom’.

Allison Janney i Anna Faris, protagonistes de ’Mom’.

1
Es llegeix en minuts

L'estrena de la sèrie nord-americana 'Mom' competeix amb les espanyoles 'La que se avecina' i 'El corazón del océano'.

SÈRIES

Mom

Una comèdia sobre una cambrera

22.00 NEOX

Estrena de la 'sitcom', en què Christy (Anna Faris) és una cambrera d'un local 'pijo', que intenta deixar la beguda i refer la seva vida, però sobretot convèncer la seva filla que no segueixi els seus passos.

La que sE aVECINa

Vicente sucumbeix a internet

22.30 TELE 5

Estela Reynolds viu obsessionada amb 'Desembraga a fondo', la pel·lícula dels anys 70 que va protagonitzar amb Fernando Esteso. Apassionat del futbol, Vicente sucumbeix a internet.

El corAZÓN del ocÉANO

Problemes per a les donzelles

22.30 A-3 TV

Les primeres nits a la 'Nao San Miguel' no són com les donzelles s'esperaven. Mencía es troba amb Isabel de Cabrera i amb la filla d'aquesta, Elvira.


ESPORTS

FUTBOL

Vila-real - Osasuna

Notícies relacionades

22.00 CUATRO

Desigual xoc entre el cinquè i el 14è classificat de Primera que tanca la 22a jornada de Lliga. El quadre valencià només ha cedit dues derrotes al seu camp, mentre que el club navarrès ha aconseguir tres victòries com a visitant.