el temps
La pluja s’estén per Catalunya amb episodis de calamarsa
Protecció Civil de la Generalitat ha activat aquest dissabte al matí la prealerta del pla d’emergències Inuncat
Lluvia torrencial en los accesos a Barcelona
La intensa pluja ja està afectant una part de Catalunya, sobretot a les comarques centrals, segons l’agència Meteocat. Localment els xàfecs van acompanyats de calamarsades, com a la Creu d’Aragall, a Corbera de Llobregat. Les precipitacions s’estan desplaçant amb molta rapidesa al llarg de la comunitat. A primera hora del matí s’han registrat les primeres tempestes davant la costa de Tarragona.
Notícies relacionadesPluja i pedre a les 13 h a la Creu Aragall a Corbera de Llobregat @eltempsTV3 @eloicordomi @enricagud @gemmapuigf @jjanue @MeteoMauri @nestor_meteo @TomasMolinaB @AlcSogamoso @eliseuvilaclara @alfons_pc @AlfredRPico #324eltemps #eltempstv3 pic.twitter.com/LzDKovZ0Mw
— Pere Lluís Donoso (@PereLl65) 18 de septiembre de 2021
Protecció Civil de la Generalitat ha activat aquest dissabte al matí la prealerta del pla d’emergències Inuncat davant l’«episodi d’intensitat de pluja» previst per a aquesta jornada a tot el territori català. Un episodi que tindrà una «especial afectació» al litoral i a la Catalunya central, on es poden registrar xàfecs i tempestes importants al llarg de la jornada.
A La Floresta (Mirador de Can Cases), pedra forta #meteocat #meteopedra pic.twitter.com/00ahkUfsmN
— Marc Pijuan (@marcpijuan) 18 de septiembre de 2021
Les fortes precipitacions es podran prolongar fins dilluns i, en algunes comarques, es podran superar fins als 20 litres per minut en mitja hora. Diumenge es registrarà una lleugera baixada de les temperatures i anirà desapareixent la sensació de xafogor, a l’espera que dilluns tornin els xàfecs.
- Els missatges de Feijóo el dia de la dana deixen en evidència Mazón
- Un poble de Lleó ven més butlletes del Gordo de les que va comprar
- "Volíem aprofitar les onades"
- Festes Aquests són els regals de segona mà més sol·licitats pels catalans: una opció més sostenible que triomfa a Nadal
- Investigació oberta Mossos rastreja el GPS del mòbil de Jonathan Andic per reconstruir els seus passos
- Obituari Mor Carles Vilarrubí, empresari i exvicepresident del Barça, als 71 anys
- A l’illa de Padar Indonèsia amplia la recerca de l’espanyol i de tres dels seus fills desapareguts després d’un naufragi
- Rússia prossegueix els seus atacs poc abans de la reunió entre Zelenski i Trump a Florida
- Missatges de llum Els Bars Bizum conquereixen Barcelona
- El temporal s’acomiada amb una gran descàrrega
