On Catalunya
RETRATS BCN
Gronxar-se en un oasi urbà
El 'youtuber' Samuel Molina recorda la seva feliç infància al carrer Loreto de les Corts

nmartorell36401769 on barcelona retrats samuel molina161124170512
Samuel Molina, 'youtuber' i informàtic
"Al barri de les Corts, en un petit passatge al costat del carrer Loreto, vaig créixer i guardo els millors records de la meva infància. Barcelona no és un lloc adequat perquè els nens juguin al carrer, però jo en canvi recordo haver-ho fet sense problemes, en un munt de parcs al costat de casa. I amb molta tranquil·litat: el que seria una mena de petit oasi enmig de la gran urbs. El lloc on vaig aprendre a anar en bicicleta o a gronxar-me, una tasca que per cert em va resultar molt difícil. Recordo amb un somriure aquell etapa on l'única preocupació era jugar amb la meva germana. I ser feliç".
- Laura Lobo, advocada experta en herències: “No s’ha de donar per fet que els nebots hereten del tiet solter i sense fills”
- Marc Márquez passa pel quiròfan i es complica la seva reaparició
- Solidaritat amb Palestina ¿La vaga del 15 d’octubre per Palestina segueix endavant després de l’acord de pau? Sí, i aquests són els serveis mínims
- Horta-Guinardó Les disputes obliguen a tancar l’Associació de Veïns del Carmel
- Futbol El Barça va concedir a Limak l’obra del Camp Nou malgrat que un informe tècnic li atorgava la pitjor puntuació
- Un estranger estalla amb l'estil de vida d'Espanya: "Les persones amb un sou de 1200 euros ja no poden viure bé"
- Empreses La venda del 33% de Planeta dels Lara García s’encalla
- Consell Executiu Catalunya redueix un 95% l’impost de successions al camp per facilitar el relleu generacional
- MACROECONOMIA L’FMI torna a revisar a l’alça el creixement d’Espanya per al 2025 fins al 2,9%
- Investigació d’IrsiCaixa Una vacuna de Can Ruti potencia la resposta immunitària en càncer de bufeta no invasiu, segons un estudi