tu i jo som tres
El cirurgià de la forquilla
Com més gran és l'agressivitat a les cuines i restaurants que visita, més puja l'audiència dePesadilla en la cocina(La Sexta). O sigui que el cuinerChicoteha entès perfectament que la violència, a la tele, dóna resultats fantàstics. En l'arrencada de la seva segona temporada ja hem vist com els dos socis propietaris del restaurantKatay, de Tomares (Sevilla), l'italiàGiovannii el sevillàBaldomero, arribaven gairebé a les mans en els seus enfrontaments continus. També les seves nòvies es llançaven com panteres en una guerra sense quarter per aconseguir el negoci, negoci ruïnós perquè cap dels propietaris tenia ni idea de restauració i a més la cuina estava a càrrec de dos beneïts orientals que només parlaven xinès. IChicoteva irrompre en aquesta apocalipsi adoptant una postura molt similar a la que adopta l'exwater-
polistaGarcía Aguado aHermano mayor(Cuatro). ¡Ahh! No sabria dir-vos quant hi ha de guió en aquests agressius paisatges. O sigui, quant hi ha de comèdia. Però sembla que en aquesta segona temporada ens oferiran molta lluita, moltvaletudoi acritud. El paper deChicoteés agraït: arriba per posar pau i concòrdia, i amb la seva ingènua, naïf i pintoresca vestimenta, intervé no tant com a cuiner impulsor de plats exquisits sinó com a cirurgià que repara, a cops de forquilla, aquests absurds, ruïnosos i bèl·lics establiments de restauració.
LLEI DE COSTES, SEGONS TVE .-Sembla que fins i tot l'abnegada presentadora delTelediario,Ana Blanco, s'ha queixat de com munta TVE els reportatges que il·lustren el seu informatiu. Efectivament. Ja hem vist el treballet que van confeccionar sobre l'aprovació de la nova llei de costes. Primer ens van donar, amb tot detall, imatges dels representants de Greenpeace enfilats a la teulada del Congrés. I seguidament ens van posar entusiàstiques declaracions de membres del Govern, i corifeus adjunts, glossant la bondat de la nova llei de costes, que redueix la franja no edificable de 100 metres a 20 metres de la riba. I ja està. Girem full. O sigui, que la informació que de TVE hem rebut és que els de Greenpeace es van enfilar al terrat del Congrés per causes desconegudes. Dels motius de la seva acció, de la seva discrepància amb la nova llei, ni piu. No els van donar veu. Silenciats. ¡Ahh! Eren tan sols uns esportistes afectats per un arravatament d'alpinisme.