UN CLÀSSIC DE FINAL D'ANY

Twitter aplaudeix el lacrimogen espot de la loteria de Nadal d'aquest any

El relat amb gent del carrer premiada amb la grossa substitueix el tan parodiat anunci del 'Nanana' de Caballé i Raphael del 2013

L’espot d’aquest any opta per una emotiva història sobre gent corrent. / periodico

1
Es llegeix en minuts

Després de la mala experiència de l'any passat amb el tan criticat vídeo de Montserrat Caballé, Raphael, Niña Pastori, David Bustamente i Marta Sánchezel del 'Nanana', aquest 2014 Loteries i Apostes de l'Estat (LAE) s'ha volgut rescabalar amb un anunci emotiu, molt emotiu, fins i tot lacrimogen, en què els protagonistes són gent corrent a qui li ha tocat la grossa.

No es tracta només de vendre, ha explicat Inmaculada García Martínez, presidenta de LAE, sinó de "tradició i cultura", ha dit. "Amb l'anunci d'aquest any preteníem que la idea que ressaltés fos la de compartir i l'objectiu s'ha complert i ha agradat molt". Als usuaris de Twitter, també, i sota l'etiqueta #LoteriaDeNavidad2014 diuen que la cinta, dirigida per Santiago Zannou ('Alacrán enamorado'), desborda "calidesa", "senzillesa", "originalitat" i, fins i tot, que és "genial".

EL BAR D'ANTONIO

L'anunci, que té per lema 'El premi més gran és compartir-lo', narra l'emotiva història d'Antonio i Manuel, l'amo d'un bar i un dels seus parroquians, i gira al voltant d'un dècim de loteria i els somnis i il·lusions que es comparteixen.

L'espot, elaborat per l'agència de publicitat Leo Burnett, ha costat 840.000 euros i té vuit versions més, que es poden veure a internet www.elbardeantonio.es (en realitat, un establiment de la localitat madrilenya de Villaverde).

 

 

 

 

 

 

Notícies relacionades

 

 

Premis Loteria de Nadal 2023

Comprovar Loteria de Nadal 2023

El sorteig de la Loteria de Nadal que se celebrarà el proper 22 de desembre repartirà 2.408 milions. El Gordo de la Loteria de Nadal 2023 estarà dotat amb un premi 400.000 euros al dècim.