Texas busca supervivents mentre creixen els morts per les riuades

Las inundaciones en Texas dejan ya más de 50 víctimas mortales, entre ellas 15 niños

Las inundaciones en Texas dejan ya más de 50 víctimas mortales, entre ellas 15 niños

1
Es llegeix en minuts
MARÍA MONDÉJAR SEGOVIA

Centenars d’efectius d’emergències busquen contra rellotge possibles supervivents després de les greus inundacions que van succeir a les pluges torrencials de la matinada de divendres a Texas, que van causar la mort de 70 persones, 59 d’elles al comtat de Kerr, la regió més afectada pel desbordament del riu Guadalupe.

El xèrif del comtat, Larry Leitha Jr., va confirmar que es van recuperar els cossos de 38 adults i 21 nens. Així mateix, les autoritats de la zona també van informar de quatre morts al comtat de Travis, tres al comtat de Burnet, dos en el de Kendall, una al de Tom Green i una altra al de Williamson.

Notícies relacionades

Mentre se succeïen noves alertes d’inundacions sobtades, els treballs de rescat es complicaven i el pronòstic de les persones desaparegudes es tornava menys optimista.

Les autoritats estatals encara no han ofert una xifra precisa de desapareguts ni han revelat les seves identitats, tret del cas de les nenes del campament d’estiu Mystic, a la vora del Guadalupe, on 11 menors continuen desapareguts. Entre les víctimes mortals hi ha quatre nenes de 8 i 9 anys de l’esmentat campament.

Temes:

Inundacions