Catalunya Central
Jysk reobre les seves portes a Vic
La companyia danesa va inaugurar ahir la seva nova botiga amb descomptes del 75% en molts articles

Ahir dijous, 27 d’octubre, la botiga escandinava Jysk va obrir les portes de la seva botiga a Vic (carretera de Sant Hipòlit, 61 B). Abans que obrissin la botiga, a les deu del matí, ja es veien llargues cues que, més tard, a dintre, tampoc van cessar en cap moment. I és que, perquè aquesta reobertura hagi sigut tot un èxit, s’han ofert importants descomptes de fins a un 75% en molts articles, fins dimecres vinent, 2 de novembre del 2022.
Alguns dels productes que més acollida estan tenint fins al moment són la taula de menjador Agerby, en la qual s’estalvia un 55% respecte al seu preu habitual, o la cadira de menjador Blokhus, amb un 70% de descompte. També es troben en oferta les tovalloles Torsby, amb un 70%; el matalàs d’espuma Gold F30, amb un 70%, o el coixí Voss, amb un 70%.
I és que aquesta botiga suposa ja tot un èxit. «L’acollida dels clients està sent increïble i, a més, tenim la sort de tenir un bon equip. Estem molt contents i motivats de veure com el canvi a les nostres botigues 3.0 ja remodelades ha agradat també els nostres clients», comenta la ‘district manager’ de Jysk, Pilar Almarza.
Notícies relacionadesLa reobertura s’ha fet amb 12 empleats directes. Fins al moment, la companyia danesa ha aconseguit generar més de 1.000 llocs de treball, cosa que la converteix en un referent empresarial en plena expansió i en un gran ocupador en creixement. A més, el seu pròxim i ambiciós objectiu és tenir obertes 300 botigues a Espanya.
En aquest punt de venda, com en cada un d’aquests, es respira una estètica danesa i una marcada línia nòrdica conforme a les tendències. Si alguna cosa té clar Jysk és que no vol perdre la seva essència escandinava, alhora que ofereix preus altament competitius. A més dels seus gairebé 3.000 punts de venda arreu del món, els clients poden adquirir els seus productes a través de la seva botiga ‘online’ a jysk.es.
- Sancions Possible multa per posar un cartell d’alarma a casa sense tenir el servei contractat: fins a 100.000 euros
- Nova hora La Oreja de Van Gogh ha d’endarrerir la venda d’entrades de la seva gira 2026 amb Amaia Montero i llança un comunicat explicant-ne el motiu
- Reforma horària El final del canvi d’hora obre la porta que Espanya recuperi el seu fus horari natural
- La caòtica presentació de ‘Lux’
- "Espanya té dues grans capitals europees: Madrid i Barcelona"
- Digues adeu a la tosca de la dutxa amb aquests senzills remeis casolans
- Nova data Bad Gyal farà un tercer concert al Palau Sant Jordi de Barcelona
- La indústria de la longevitat Les teràpies cel·lulars antienvelliment desembarquen a Espanya amb tractaments de fins a 10.000 euros
- AJUDA DEL GOVERN ¿Com es poden demanar les ajudes de 10.000 euros al mes per a pacients amb ELA en fase avançada?
- Hàbits culturals Els catalans amb subscripció a plataformes digitals es disparen en tres anys fins al 78%