¿QUÈ PUNYETA EM POSO PER CAP D’ANY?

Vuit ‘looks’ inspirats en pijames elegants per a una nit de Cap d’Any a casa

Olivia von Halle se ha asociado con Harrods para crear una coleccion de pijamas exclusiva de absoluto lujo

Olivia von Halle se ha asociado con Harrods para crear una coleccion de pijamas exclusiva de absoluto lujo

  • Oblida els talons, els lluentons i les corbates de llacet; aquests conjunts de llenceria són l’opció més ‘fashion’ per acomiadar aquest nefast 2020

Es llegeix en minuts

Si sortir a ballar a una macrofesta o a una discoteca després del cotilló de la nit de Cap d’Any per alguns mai ha sigut el millor pla de Cap d’Any, està clar que aquest 2020 encara ho serà menys. Aquest any negre que per fi s’acaba enxamparà la majoria sopant a casa en petit comitè i amb un ‘guateque’ al menjador després del raïm. Davant aquest ‘pla de Cap d’Any Covid-19’, molt desconcertat et preguntes: «¿I què punyeta em poso per acomiadar l’any?».

Els més clàssics poden optar per l’habitual vestit de lluentons ‘brilli brilli’, els ‘stilettos’ i la corbata de llacet (per ells). Per descomptat, però després de tants mesos de quarantena, confinament i tancament perimetral ens hem acostumat a un cert estàndard de comoditat a què serà difícil renunciar. I si no que ho diguin als talons arraconats al fons de l’armari, que no han tornat a veure la llum des de ‘l’adveniment de l’imperi de les vambes’.

El gran dilema: ¿xandall o pijama?

A les xarxes s’ha colat aquests dies un dilema que guanya intensitat així que ens acostem al dia 31. «¿Xandall o pijama?». A poc més d’una setmana per a la nit de Cap d’Any, Mónica Carrillo, presentadora de les Noticias de Fin de Semana d’Antena 3, és una de les cares conegudes que han visualitzat la qüestió a Twitter.

Les revistes de moda de referència, ‘Vogue’ al capdavant, es decanten pel dues peces de nit, el pijama, «que és essencialment un xandall disfressat d’un elegant vestit de còctel». Atenció, que no val el pijama de rens o de Santa Claus de moda per aquestes dates. Ni tampoc el que ja té uns anys, i encara més boles, per més carinyo que li tinguem. L’opció d’un pijama elegant pot ser l’«antídot perfecte i d’alta brillantor per a la monotonia de quedar-se a casa (...) sense deixar de mantenir la sensació acollidora i tolerant que hem arribat a valorar tant aquest any», assegura la capçalera d’Anna Wintour.

Sumptuosos i calentons

Hi ha on triar. Des de sumptuosos velluts en to joia fins als rics estampats amb baules i feres de firmes clàssiques com Versace o Dolce & Gabbana, passant per les típiques propostes en seda i setí de color vermell i negre i sense oblidar els conjunts en el més popular i calentó cotó 100%. Per ella i per ell, aquests són vuit ‘looks’ inspirats en pijames elegants per esperar que el rellotge marqui les 12 el dia 31.

La marca d’‘homewear’ té entre les seves últimes novetats la col·lecció càpsula ‘Red Satine’. Inclou les dues peces en vermell setí que es venen per separat (pantalons: 22,99€ i camisa: 25,99 €). En el mateix estil també es pot triar entre una bata setinada, una camisa de dormir a joc i unes sabatilles d’hivern a joc. Tot en el color fetitxe de la nit de Cap d’Any.

Un pijama de seda d’estil masculí que és tot sensualitat. A dalt, una camisa en negre (89,99 €) amb butxaca davantera, franges contrastades i botonadura frontal, a conjunt amb els pantalons, també 100% seda i amb els mateixos rivets (69,99 €). Es corda a la cintura i té butxaques laterals. Des de la talla S fins a la XL.

‘Heart Baroque’ és el model d’aquest barnús amb un dels famosos estampats de la casa de la Medusa. En tons negre i daurat, està confeccionat a Itàlia, en cotó, amb detall de cinturó negre i dues butxaques de pedaç laterals. El preu, 495 euros.

Rihanna, Cara Delevingne, Jennifer Lopez i Gigi o Bella Hadid s’estimen tant les siluetes i textures dels pijames de la dissenyadora britànica que alguna vegada se’ls han posat per sortir al carrer. Madonna és una altra fidel admiradora dels seus glamurosos dissenys per portar per casa. Aquest model en vellut daurat i de reminiscències japoneses, amb coll mao i rivets en seda negra, té mànigues tres quarts. Els pantalons, de camal ample, butxaques laterals i tancament amb botó a la bragueta. Preu: 569 €.


‘CK ONE’ és la col·lecció de roba d’estar per casa més clàssica de Calvin Klein. Els seus dissenys estan confeccionats amb teixits extrasuaus i presenten el logo de la marca. La samarreta és de punt de cotó, coll rodó i el logo de la marca estampat al pit. Els pantalons estampats són de cama recta, folgats, i amb cintureta elàstica distintiva de la firma. El conjunt, de 62 €, ve dins una caixa de regal.

En cotó 100% i amb aplicacions en piqué, aquest model en color blau nit va des de la talla S fins a la XXL. És extrafí, suau i molt còmode de portar, i presenta dues butxaques aplicades davant. Preu: 69,90 €.

Elegància i disseny contemporani i urbà en aquest model regi en color blau ‘navy’, de tall tipus sastre i amb rivets en blau més clar a la botonadura, el coll i la solapa de la butxaca de la camisa, al costat del logo característic –una àguila ratllada– de la firma italiana Empori, la línia més avantguardista i juvenil creada per Giorgio Armani el 1981. Preu: 109,95 €.


A la col·lecció ‘Narciso’ l’home és el protagonista absolut: «Un home segur de si mateix, de la seva bellesa i la seva refinada elegància», asseguren a la web de la firma els estilistes italians Domenico Dolce i Stefano Gabbana. Aquest ostentós conjunt 100% seda té un original estampat amb el logo DG per tota la superfície, els colors de la qual s’inspiren en la bellesa d’un paó, amb predomini del verd llampant, el verd blavós, l’or i el marró. La lleugeresa del teixit garanteix un confort òptim. Preu: 2.000 €.

Et pot interesar

Club d’Estil d’EL PERIÓDICO

En el Club d’Estil de EL PERIÓDICO ens agrada estar a l’última, ens interessa la moda, la bellesa, la decoració i els regals. Aquí us explicarem les últimes tendències que més es porten al carrer i a les xarxes socials, i us donarem trucs perquè no se us escapi res. És molt fàcil unir-se al club. Registreu-vos a Entre Tots i escriviu-nos, explicant les vostres inquietuds o compartint les vostres pròpies experiències.