CANVI DE CICLE AL CLUB BLANC
Mourinho: "No hem guanyat, però psicològicament el Madrid està per sobre del Barça"
"Per a mi juga el que està més ben preparat, no l'estatus", afirma el tècnic sobre la polèmica amb Casillas
José Mourinho s'ha acomiadat del madridisme amb un càntic d'alabança a la seva gestió al capdavant del Madrid, un club que el va fitxar per acabar amb l'hegemonia del Barça. En el seu deliri, el tècnic portuguès ha afirmat que el seu equip no ha guanyat però "psicològicament està per sobre del Barcelona".
"Quan vaig arribar, el Madrid estava clarament al darrere i la situació era bastant dura", ha afirmat l'entrenador a la segona part de l'entrevista que va oferir dissabte a 'Punto pelota', que s'ha emès aquest dimecres a la nit. Però en les tres temporades que ha estat al capdavant de l'equip blanc, el Barça ha guanyat vuit títols, per tres del Madrid, cosa que porta el ja tècnic del Chelsea a fer una altra reflexió.
La Lliga dels rècords
"El Madrid no guanya la Lliga, però no perd amb el Barcelona. El Madrid no guanya la Copa, però elimina el Barcelona", ha apuntat Mourinho, en un altre missatge difícil d'assimilar per a l'afició, que només vol que el seu equip guanyi títols. El preparador no ha tingut més remei que refugiar-se en la consecució de la Lliga de la temporada passada, amb rècord de punts inclòs, cosa que, sens dubte, suposa un gran mèrit davant un equip del nivell del Barcelona, i així se li ha reconegut al portuguès. "Va ser una temporada fantàstica. La gent reacciona amb els resultats i per això van corejar el meu nom", ha afirmat.
I si a la primera part de l'entrevista va carregar contra Cristiano i Pepe, en la segona li ha tocat el torn a Casillas. La seva sortida de l'equip abans del partit davant Osasuna, suposadament per molèsties físiques, segueix cuejant. Hi ha qui assegura que, després de veure's fora de la llista de convocats, el porter va marxar al gimnàs. Després que Mourinho digués que el club no sol oferir un comunicat mèdic, de sobte n'ha aparegut un que sosté que el capità no estava en condicions d'entrenar-se, encara que el meta ho nega. "Sempre estic preparat", va dir dilluns passat.
Diferents versions
Segons Mourinho, tots els jugadors són iguals per a ell, "encara que aquí [al Madrid] no estan preparats per ser tots iguals". "Per a mi juga el millor preparat, no l'estatus. Materazzi va ser suplent a l'Inter amb mi; Terry, al Chelsea, amb Benítez, i Rooney, al Mancester United, amb Ferguson. El que penso que està millor és el que juga", ha afegit. Però la seva argumentació no s'ha acabat aquí.
Notícies relacionades"La gent pensa que Iker és millor que Diego López i ho respecto. Com a entrenador intento fer les coses basant-me en els mèrits de cadascú. Iker no va ser dilluns i dimarts a les instal·lacions esportives, i dimecres i dijous no es va entrenar. El departament mèdic em va informar que no estava en condicions. Prefereixo tenir problemes amb la premsa o amb mitja ciutat que amb mi mateix", ha manifestat. Aquesta versió es contraposa amb altres que asseguren que l'entrenador no va voler convocar el porter perquè no s'emportés el reconeixement del públic del Bernabéu mentre ell era esbroncat en el seu últim partit a la banqueta blanca.
Per acabar, l'entrenador s'ha acomiadat del madridisme, al qual desitja moltes alegries. "Me'n vaig amb bon sentiment. La vida és bella i curta i no s'ha de tenir sentiments negatius. Disfrutaré amb totes les coses bones que li passin al Madrid. Ja tornaré aquí per jugar algun partit de Champions. Sort, salut i felicitat per al madridisme", ha dit.
- Pressió estètica Tenir 13 anys i aparèixer (o no) en els rànquings de guapes de la teva classe: «Donen molta inseguretat, de vegades acabes plorant al lavabo»
- Tempesta judicial i política El gran aconseguidor de la trama no tenia límits
- Tall històrica RODALIES "Ens deixen a l’estacada 16 mesos"
- Tempestes d’estiu Protecció Civil activa l’alerta per pluges intenses al Pirineu, Terres de l’Ebre, Lleida i la Catalunya central
- Felip VI vol curar ferides amb la visita a Montserrat i Badia del Vallès
- PAGARIA 2 MILIONS AL COPENHAGEN El Barça ultima el fitxatge del jove extrem suec Roony Bardghji, que aniria al filial
- Entrevista Javier Albares, metge: «L’ús excessiu de pantalles pot provocar símptomes que portin diagnòstics equivocats de TDAH»
- Patrimoni artístic El MNAC comunica al jutjat d'Osca "incapacitat tècnica" per traslladar les pintures
- Cimera de l’OTAN Rutte corregeix Sánchez i afirma que Espanya haurà de gastar el 3,5% del PIB per complir els requeriments militars
- CAS CERDÁN-ÁBALOS El Suprem sosté que la UCO ha certificat "els sòlids indicis de criminalitat" en l'actuació d'Ábalos i Koldo