La marca escandinava JYSK reobre la seva botiga a Vic, Barcelona, com a part de l’objectiu de la firma de créixer i renovar tots els seus establiments amb el nou concepte de botiga 3.0 els pròxims tres anys.
La companyia, que ha aconseguit generar al voltant de 1.000 llocs de treball, s’ha convertit en un referent empresarial en plena expansió i en un gran ocupador en creixement a tota la Península.
Aquestes dades són el resultat del seu ambiciós objectiu de tenir un dia 300 establiments a Espanya i 80 a Portugal, on, en el seu any vinent fiscal, s’hi inclou la reobertura de botigues ja existents per fer-les més atractives per als seus clients.
«A JYSK ens trobem, actualment, en un moment de màxima acceleració. El nostre concepte de botiga 3.0 està tenint una gran acceptació i estem segurs que aquesta reobertura tindrà una acollida fantàstica per part dels nostres clients», explica Carlos Haba, ‘country manager’ de JYSK a Espanya i Portugal.
Moltes novetats en l’oferta de la marca
L’empresa ve, a més, amb moltes novetats, com les seves noves i atractives col·leccions d’articles (noves gammes de matalassos a preus molt competitius, roba de llit, decoració, etc.). A més, el seu objectiu és també oferir la millor experiència de compra als seus clients quant a omnicanalitat.
Per fer front a aquest repte de renovació del seu parc complet de botigues, la firma ha posat en marxa el nou concepte 3.0.
Forta inversió
JYSK portarà a terme una inversió de 250.000 euros per botiga. A més, invertirà més de 6 milions d’euros en nous establiments l’any fiscal del 2022. D’aquesta manera, pretén contribuir a generar ocupació i riquesa a Espanya i ser la millor proposta en articles per al descans i la llar.
En aquesta reobertura es respira una estètica danesa i una marcada línia nòrdica conforme a les tendències i a la seva filosofia ‘hygge’. Si JYSK té alguna cosa clara és que no vol perdre la seva essència escandinava, alhora que ofereix preus altament competitius.
Els clients poden fer les seves compres tant als establiments físics de la firma com a la seva botiga en línia.
Notícies relacionadesDes que va arribar a la península Ibèrica el 2019, el gegant danès JYSK, firma dedicada a la decoració i als mobles de la llar amb l’estil més escandinau, no ha deixat de créixer. El mes de setembre passat va celebrar l’obertura de 100 botigues a Espanya.
L’estil nòrdic, a partir dels anys cinquanta, va començar a guanyar adeptes arreu del món. És un estil que continuarà sent tendència en tot moment, per la seva simplicitat, minimalisme, funcionalitat i la calidesa dels seus materials.
- La tornada del rei Rosalía, eclipsada: els cantants i cançons més escoltades a Spotify Wrapped 2025
- Radiografia de la vulnerabilitat BCN va arribar al novembre al rècord de 1.784 persones dormint al carrer
- "Pensava que hi seria dos mesos"
- Un dissabte negre Sense entrades… i un pèssim càtering
- Per indemnitzacions Les velles patates Corominas de Badalona deixen un deute de 200.000 euros al final de la seva liquidació
- Afectacions laborals Els treballadors suspesos per la pesta porcina s’eleven a 458 persones, tots a Osona
- Entrevista Manuela Carmena (exalcaldessa de Madrid): «Si la democràcia fracassa, és normal que els joves vulguin una altra cosa»
- Londres 1960 L’única vegada que Espanya tampoc va participar a Eurovisió: aquest va ser el motiu
- DADES DE L’INE El preu de la vivenda puja un 12,8% l’últim any i marca el seu creixement més gran des de la bombolla
- Viatge institucional Illa consolida els vincles culturals amb Mèxic perquè sigui el pont de Catalunya amb l’Amèrica Llatina
